• چهارشنبه / ۸ آبان ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 98080804089

نماینده مردم شیراز در مجلس اعلام کرد:

دخالت عوامل سیاسی در حوزه تخصیص آب کشاورزی

دخالت عوامل سیاسی در حوزه تخصیص آب کشاورزی

ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بعضا شاهد دخالت عوامل سیاسی فارس در تخصیص آب کشاورزی، گفت: به دنبال طناب کشی نیستم، بلکه نگرانم!

به گزارش ایسنا، فرج‌الله رجبی چهارشنبه ۸ آبان در جلسه شورای حفاظت منابع آبی فارس با بیان اینکه آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی پاسخ دهند که چرا صورت جلسه سال ٩٥ با دخالت برخی افراد و پس از یک هفته عوض می‌شود؟

او با بیان اینکه به عنوان یک نماینده، منافع  شهرستان شیراز، مرودشت و خرامه برایم فرقی نمی‌کند و به دنبال توزیع عادلانه منابع آب وتخصیص حقابه‌ها هستم، خطاب به مدیر عامل آب منطقه‌ای استان فارس که در جلسه حضور داشت، افرود: بر اساس مستندات ارائه شده هیچکدام از آمار سطح زیر کشت در شهرستان خرامه به سطح زیر کشت واقعی نزدیک نیست، لذا باید مشخص شود تغییر مصوبه سال ٩٥ با فاصله زمانی یک هفته نتیجه کار کارشناسی بوده یا فشارسیاسی؟

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات مدیرعامل آب منطقه‌ای فارس که از عدل علی (ع) و ناراحتی ذینفعان سخن می‌گفت، عنوان کرد: خداوند گواه است که مدیریت ارشد استان فارس مورد حمایت ما است و تمام تلاشمان در راستای تقویت ایشان بوده و به دنبال تضعیف مدیریت کلان استان نیستیم اما آمار و ارقام توزیع منابع آب می‌تواند مورد تحقیق و تفحص قرار گیرد.

رجبی  از لزوم تقویت  فضای همگرایی در فارس هم سخن گفت و افزود: گزارش صداوسیما نشان از زراعت غیرمجاز در درون حریم سد درود زن می‌دهد.دلیل این کار چیست و چه کاری باید کرد؟

او خاطر نشان کرد: با آمار و مستدل با شما سخن می‌گویم، چرا سطح زیر کشت ١٠هکتار را بالاتر اعلام می‌کنید؟ در بحث حقابه بختگان هم می‌گوییم آب به بختگان نرسیده است!

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: محیط زیست باید بگوید آیا حقابه بختگان رسیده؟ و اگر نرسیده به کجا رفته است؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha