• شنبه / ۱۸ آبان ۱۳۹۸ / ۱۵:۲۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 98081810783

معاون هلال احمر فارس اعلام کرد

انجام ۴۷ عملیات امداد نجات طی یک هفته در فارس

انجام ۴۷ عملیات امداد نجات طی یک هفته در فارس
عکس تزئینی است.

ایسنا/فارس معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: طی یک هفته گذشته، امدادگران این جمعیت به ۴۷ مورد حادثه امدادرسانی کردند.

مهدی خوبیار شنبه ۱۸ آبان به خبرنگاران گفت: طی روزهای یازده تا ۱۸ آبان، امدادگران جمعیت هلال احمر فارس در قالب ۴۷ عملیات امدادرسانی به ۱۱۶ حادثه دیده خدمات مختلف ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه عملیات امدادگران هلال احمر فارس باعث نجات جان ۱۱ مصدوم شده است، گفت: ۳۳ مورد از این حوادث، تصادفات جاده۲ای و ۴ مورد حوادث واقع شده در کوهستان، یک مورد مربوط به زلزله زلزله، دو مورد مناسبتی و ۷ مورد در قالب خدمات حضوری بوده است.

خوبیاری ادامه داد: از تعداد کل ۱۱۶ حادثه دیده که از خدمات امدادگران هلال احمر فارس بهره‌مند شدند، ۹۰ نفر مربوط به حوادث جاده‌ای و ۸ مورد مربوط به رخدادهای واقع در کوهستان بوده است؛ البته ۱۸ نفر نیز با حضور در پایگاه‌های این جمعیت، خدماتی را دریافت کرده‌اند.

معاون امداد و نجات هلال احمر فارس همچنین گفت: در مجموع این عملیات‌ها منجر به نجات ۱۱ مصدوم شد که ۹ تن از این افراد به مراکز درمانی منتقل شده و ۲ نفر نیز خدمات سرپایی دریافت کرده و مرخص شده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس نیز گفت: ۳۳ هزار و ۸۴۹ نفر از اقشار مختلف جامعه و اعضای جمعیت از آموزش‌های ارائه شده توسط این جمعیت بهره‌مند شده‌اند.

حسین درویشی با بیان اینکه آموزش همگانی یکی از مسئولیت های اصلی جمعیت هلال احمر است، گفت: در ۶ ماه اول امسال ۲۹ هزار و ۷۲۹ نفر دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه، آمادگی در برابر مخاطرات و مهارت‌های پایه داوطلبی و مبتنی بر نیاز مخاطب شرکت کرده‌اند.

او با اشاره به برگزاری ۱۵۳ دوره تخصصی در این مدت، گفت: ۴۱۲۰ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر فارس از این دوره‌ها بهره مند شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha