• یکشنبه / ۱۹ آبان ۱۳۹۸ / ۱۶:۴۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 98081911860
  • خبرنگار : 50088

دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی:

فعالیت 100 معین اقتصادی در خراسان رضوی

فعالیت 100 معین اقتصادی در خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی گفت: طرح مثلث توسعه اقتصادی – فرهنگی این استان از اواخر سال گذشته آغاز شد و تاکنون بیش از 100 معین اقتصادی فعالیت دارند.

علی‌اکبر لبافی در حاشیه جلسه معین اقتصادی که امروز در فرمانداری تایباد برگزار شد، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با اجرای کامل تفاهم‌نامه‌های منعقد شده 94 درصد روستاهای این استان تحت پوشش معین اقتصادی قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: اکنون معین‌های اقتصادی به 500 روستا وارد شده‌اند و امید است با تغییراتی که در روند اجرایی ایجاد شده و تعداد معین‌ها رو به افزایش است مدت زمان برای اجرایی شدن این طرح به حداقل برسد.

لبافی فرایند این مدل توسعه اقتصادی را  در اعتمادسازی و مشارکت مردمی بیان کرد و گفت: تاکنون اطلاعات 300 پروژه در سامانه به ثبت رسیده و برای تایید نهایی در مراحل بررسی است تا اگر اصلاحاتی نیاز دارد پیگیری و انجام شود.

دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی استان، مطرح کرد: همچنین سامانه‌ای در رابطه با ثبت اطلاعات پروژه‌ها و آشنایی مردم با اضلاع مثلث اقتصادی هر منطقه و نیز جزئیات و پیشرفت‌های پروژه‌ها، طراحی شده که می‌تواند بیش از هر زمان دیگری اطلاعات این طرح را پیش چشم مخاطبان قرار دهد و بستر اطلاع رسانی و آشنایی بیشتر را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی، به منظور عبور از بروکراسی‌های معمول اداری و قوانین مخل و دست و پاگیر در این استان به مرحله اجرا درآمد و نیت استاندار در مقام نماینده عالی دولت، کمک مؤثر به بهبود فضای کسب و کار استان بود.

لبافی با اشاره به اضافه کردن هفت معین اقتصادی دیگر در شهرستان تایباد، گفت: تاکنون 38 روستا در قالب 2 دهستان با 10 معین اقتصادی تحول خوبی در این حوزه مرزی ایجاد کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha