• یکشنبه / ۱۹ آبان ۱۳۹۸ / ۱۷:۱۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 98081911894
  • خبرنگار : 50175

خط و نشان معاون استاندار لرستان برای تعاونی‌های بروجرد

خط و نشان معاون استاندار لرستان برای تعاونی‌های بروجرد

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد از تخصیص ۳۲ درصد از اعتبارات سال جاری شهرستان خبر داد.

عبدالرحیم رحیمی در جلسه شورای اداری شهرستان بروجرد، اظهار کرد: آمادگی لازم جهت بارش نزولات آسمانی در شهرستان وجود دارد.

وی تصریح کرد: اگر مشکلی پیش آید بهانه‌های سال گذشته را دیگر نمی‌پذیریم و تا آنجا که وظیفه و اعتبارات وجود داشت پاسخگو هستیم.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: سال گذشته اگر برخی کارها در طول سال انجام می‌شد خسارت کمتری به بخش‌های مختلف وارد می‌شد بنابراین می‌توانیم با هماهنگی یکدیگر خیلی از کارها را انجام دهیم.

رحیمی با اشاره به مشکلات در حوزه تعاونی‌ها اضافه کرد: تعاونی‌ها تعهدات و تکالیفی دارند که باید به آن‌ها عمل کنند اما برخی تعاونی‌ها نسبت به تعهدات بی‌تفاوت هستند و ضروری است تکلیف آنها مشخص شود چراکه برخی به تعهدات خود عمل نکرده و مشکلاتی را در شهر ایجاد می‌کنند که ما باید پاسخگو باشیم.

وی بیان کرد: همه تعاونی‌ها موظف هستند به تعهداتی که در بدو تأسیس برای آن‌ها مشخص می‌شود عمل کنند.

فرماندار بروجرد ادامه داد: برای شهرستان پسندیده نیست تعاونی‌های آن به هر بهانه‌ای تجمع کنند بلکه باید مسئولان مربوطه پرونده‌های تعاونی‌ها را بررسی و واکاوی کرده تا با شناسایی، مشکلات احتمالی آن‌ها زودتر حل شود.

رحیمی اظهار کرد: در برخی مشکلات به وجود آمده مقصر ۱۰۰ درصدی خودمان بودیم، یکی از مشکلات همیشگی این است که گذاشتیم مشکل به وجود بیاید بعد به دنبال رفع آن هستیم.

وی به نامگداری سال رونق تولید اشاره کرد و اینکه باید هر کاری کرد تا کارخانجات تعطیل نشوند، تصریح کرد: در همین راستا در شهرستان بروجرد اقداماتی انجام شده که یکی از آن‌ها ارتباط بین صنعت و دانشگاه است.

رحیمی خاطرنشان کرد: باید برای تقویت ارتباط بین دانشگاه و صنعت تلاش کرد تا بتوان از این طریق نیز از تولیدکننده داخلی حمایت کنیم.

وی اضافه کرد: از اعتبارات امسال تاکنون ۳۲ درصد تخصیص داده شده که رقم خوبی نیست و مدیران باید پیگیر مابقی اعتبارات سال جاری باشند.

فرماندار بروجرد بیان کرد: با توجه به سیل امسال و خسارت‌هایی که در بخش‌های مختلف ایجاد شد اولویت پرداخت خسارت بعد از زیرساخت و مسکن، در بخش کشاورزی استکه طی هفته گذشته حدود ۱۰ درصد از اعتبارات این بخش پرداخت شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha