• دوشنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 98082012367
  • خبرنگار : 50213

نکته ای که "جزیده" گفت و داغی که تازه شد!

نکته ای که "جزیده" گفت و داغی که تازه شد!

ایسنا/مرکزی عظیم جزیده سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد روز گذشته پس از برتری سه بر یک تیمش در هفته چهارم لیگ برتر والیبال در مقابل شهروند اراک، با اشاره به اینکه تیمش هیچگونه مشکل مالی ندارد، از حمایت های بسیار خوب اعضای شورای شهر و شهرداری گنبد از تیمش گفت.

اشاره جزیده به وضعیت خوب تیمش تحت تاثیر حمایت شورای شهر و شهرداری، دوباره داغ باشگاه شهرداری اراک که روزگاری یکی از مهم‌ترین نهادهای حامی ورزش در استان مرکزی به شمار می‌رفت و بالغ ‌بر 45 تیم ورزشی در لیگ‌های معتبر، مورد حمایت او بودند را برای اراکی ها تازه کرد.

به گزارش ایسنا، با نگاهی به لیگ های معتبر ورزشی کشور، شاهد حضور چندین و چند تیم در قالب شهرداری‌های سراسر کشور در این لیگ ها هستیم و به واقع این سوال در ذهن علاقه مندان به ورزش اراک خطور می کند که اگر حمایت شهرداری از ورزش غیرقانونی است، دلیل حضور این تعداد تیم در سطح اول ورزش کشور با نام شهرداری چیست.

در لیگ برتر والیبال تیم های شهرداری ورامین، شهرداری گنبد و شهرداری ارومیه از مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

در لیگ برتر فوتبال بانوان شاهد حضور تیم شهرداری سیرجان هستیم، در لیگ برتر بسکتبال هم شهرداری گرگان، شهرداری بندرعباس و شهرداری قزوین در فصل جاری حضور دارند و نکته جالب توجه حضور تیم شهرداری تبریز در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور است، جایی که دو تیم تراکتور و ماشین سازی از تبریز در لیگ برتر فوتبال حضور دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در جلسه هم اندیشی متولیان هیأت های ورزشی استان، با بیان اینکه هیچ منع قانونی متوجه راه اندازی باشگاه شهرداری نیست، گفته بود: مجموعه شهرداری اراک موظف است هرچه سریع تر نسبت به تعیین تکلیف باشگاه شهرداری اقدامات لازم را انجام دهد.

بهروز اکرمی در این خصوص تاکید کرد که تمام مراحل اداری راه اندازی باشگاه شهرداری بر اساس ضوابط قانونی و به طور کامل انجام شده و تنها موردی که باقی مانده، ابلاغ احکام هیئت مدیره این باشگاه از سوی شهردار اراک است و این قضیه به هیچ عنوان پیچیده نیست.

پیمان رشیدی از اعضای شورای شهر اراک هم در این خصوص با بیان اینکه با تعاملات صورت گرفته در مجموعه استان، از جمله اداره کل ورزش و جوانان و شورای تامین، مجوز لازم در خصوص ایجاد باشگاه شهرداری اراک اخذ شده است، گفت: مجموعه شورای شهر اراک از ابتدای کار خود، دغدغه راه اندازی باشگاه شهرداری اراک را داشته است. اعضای شورای شهر و مجموعه شورای شهر اراک بیش از هر کس دیگری برای ساماندهی وضعیت این باشگاه تمایل دارند و یقینا روند کند این فرایند، ناشی از پیچیدگی خاص این موضوع است.

از بین رفتن سرمایه های بزرگ متاسفانه به سنتی قدرتمند تبدیل شده و کسی برای ورزشکاران و تیم هایی که به عنوان سرمایه های این شهر پس از رکود این باشگاه متفرق شده و به استان های دیگر رفتند فکری نکرد. سرمایه هایی که با هزینه مردم این شهر ایجاد شد و در بهترین حالت پس از احیای این باشگاه دوباره باید برای ایجادشان هزینه کرد.

به نظر می‌رسد متولیان علاوه بر تلاش برای احیاء این باشگاه به عنوان یکی از مطالبات جامعه، باید در جریان احیاء آن برنامه‌ریزی بلندمدتی برای حفظ سرمایه‌های ایجاد شده داشته باشند.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha