• چهارشنبه / ۲۲ آبان ۱۳۹۸ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 98082214402
  • خبرنگار : 50182

برپایی کارگاه پیشگیری از آسیب‌های شغلی برای 1200 نفر از نیروهای شهرداری کرمانشاه

برپایی کارگاه پیشگیری از آسیب‌های شغلی برای 1200 نفر از نیروهای شهرداری کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری کارگاه آموزشی "پیشگیری از آسیب‌های شغلی" برای 1200 نفر از پاکبانان و نیروهای فضای سبز شهرداری کرمانشاه خبر داد.

مهدی عبدالمالکی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حضور تیم خیریه جراحی پلاستیک در استان، گفت: این تیم خیریه به همت موسسه ملی "مرهم" و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و دعوت استاندار کرمانشاه در بیست و ششمین سفر خود به استان کرمانشاه آمده‌اند.

وی افزود: این تیم که از 21 تا 24 آبان ماه در محل بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه فعالیت دارند بصورت رایگان جراحی بیمارانی که دچار مشکلات شکاف کام و لب هستند را انجام می‌دهند.

عبدالمالکی تصریح کرد: با توجه به خیر و برکت حضور این تیم در استان تصمیم گرفتیم تا از این فرصت برای نیروهای شهرداری کرمانشاه بهره بگیریم و در همین راستا کارگاه دو روزه‌ای برای پرسنل پاکبان و فضای سبز شهرداری با حضور دکتر «رحمت الله حافظی» یکی از برجسته ترین پزشکان حاذق این تیم برگزار کردیم.

وی افزود: این کارگاه دو روزه شامل چهار دوره آموزشی صبح و بعدازظهر است که در هر دوره 300 تا 400 نفر از پرسنل شهرداری در این کلاس‌ها حضور دارند و امروز آخرین روز برپایی این کارگاه است.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه افزود: در این کارگاه پیرامون آسیب‌های شغلی و راهکارهای پیشگیری از این آسیب‌ها آموزش‌های لازم به نیروهای شهرداری ارائه می‌شود.

عبدالمالکی تصریح کرد: علاوه بر برگزاری این دوره‌ها تلاش شد تا از حضور این تیم برای درمان نیروهای شهرداری نیز استفاده شود و در همین راستا 300 نفر از نیروهای شهرداری شامل پاکبان‌ها و کارکنان فضای سبز شهرداری توسط تیم ارتوپدی این گروه ویزیت می‌شوند و افرادی که نیاز به درمانهای تخصصی‌تر داشته باشند توسط این تیم به تهران اعزام می‌شوند.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه گفت: در راستای قدردانی از این تیم 85 نفره روز جمعه تور گردشگری از آثار باستانی و دیدنی کرمانشاه برای آنها برگزار می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این در روز پایانی فعالیت این گروه ضیافت شامی همراه با برنامه های فرهنگی و هنری از طرف شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای این تیم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha