• چهارشنبه / ۲۲ آبان ۱۳۹۸ / ۲۳:۵۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 98082214894
  • خبرنگار : 50177

مشاور و دستیار وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد:

پیگیری اجرایی شدن محور خرم‌آباد- پل‌دختر

 پیگیری  اجرایی شدن محور خرم‌آباد- پل‌دختر

ایسنا/لرستان مشاور و دستیار وزیر راه و شهرسازی گفت: قطعاً برای اجرایی شدن پروژه جاده خرم‌آباد- پل‌دختر پیگیری لازم را در وزارتخانه خواهیم داشت.

مرتضی باقری در حاشیه جلسه اقتصاد مقاومتی استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اواسط مهرماه ۹۸ از سوی اسحاق جهانگیری معاون رئیس‌جمهور، وزیر راه و شهرسازی در اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی معین استان و جانشین وی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شدند و بر این اساس وزیر راه و شهرسازی دستور دادند که دبیرخانه‌ای در ستاد برای پیگیری پروژه‌های اقتصاد مقاومتی تشکیل شود.

وی افزود: به همین منظور برنامه‌ریزی صورت گرفت که طی دو روز در لرستان باشیم و پروژه‌های مختلف را با همراه هیاتی از وزارت راه و شهرسازی بازدید کنیم.

این مسئول با بیان اینکه روز گذشته از پروژه‌های فرودگاه خرم‌آباد و طرح‌های توسعه‌ای آن، چهار خطه‌های منتهی به خرم‌آباد، کمربندی خرم‌آباد و ... بازدید کردیم، عنوان کرد: امروز از پروژه‌های آزادراه و ریلی خرم‌آباد نیز بازدید کردیم.

مشاور و دستیار وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه‌های مهم وزارت راه و شهرسازی که دارای ویژگی‌های درون‌زا و برون‌نگر هستند و ایجاد محرک اقتصاد در استان می‌کنند در لیست سامانه «نیپا» ثبت تا در وزارتخانه روند اجرای آن‌ها پیگیری شوند چراکه با ثبت این پروژه‌ها در سامانه «نیپا» توجه بیشتری برای اجرای آن‌ها خواهد شد و دست همکاران ما برای پیگیری آن‌ها در وزارتخانه باز است.

باقری اضافه کرد: اصلاح، بازنگری و به‌روزرسانی این پروژه‌ها را به استان داده‌ایم و نیاز است ویژگی‌های مدنظر را داشته باشند که البته پروژه ریلی خرم‌آباد دارای این ویژگی‌های لازم بوده اما برخی از پروژه‌های جاده‌ای استان دارای این ویژگی‌ها نیستند.

مشاور و دستیار وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سؤال خبرنگار ایسنا مبنی براینکه محور خرم‌آباد- پل‌دختر با بارندگی دیگری از بین خواهد رفت، عنوان کرد: قطعاً برای اجرایی شدن پروژه جاده خرم‌آباد- پل‌دختر پیگیری لازم را در وزارتخانه خواهیم داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha