• شنبه / ۲۵ آبان ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 98082515991
  • خبرنگار : 50187

رییس کمیسیون آموزش مجلس:

مردم به گونه‌ای رفتار نکنند که به ضدانقلاب فرصت سوء استفاده را بدهند

مردم به گونه‌ای رفتار نکنند که به ضدانقلاب فرصت سوء استفاده را بدهند

ایسنا/کرمان رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: از مردم نیز خواهش داریم که به گونه ای رفتار نکنند که به ضدانقلاب فرصت بدهیم سوءاستفاده کنند و امیدواریم در جلسه فردا در مجلس شورای اسلامی با دولت به راهکار خردمندانه با توجه به منافع ملی و مردم دست پیدا کرده و به تصمیم نهایی برسیم.

دکتر "محمدمهدی زاهدی" امروز ۲۵ آبان ماه در جلسه شورای اداری شهرستان کرمان اظهار کرد: حداکثر یک ماه دیگر لایحه بودجه ۹۹ به مجلس شورای اسلامی خواهد آمد و مدیران باید مسائل مورد نظر را به ما منتقل کنند تا منعکس و پیگیری کنیم.

وی افزود: افزایش ۴۸ درصدی مالیات استان کرمان کرمان فشار جدی به بازار و صنعت است که فشار بر بازار در واقع فشار به مردم است.

زاهدی با اشاره به افزایش قیمت بنزین از روز گذشته در سطح کشور بیان کرد: جای گلایه از دولت است. درست است قانون تصویب شده اما گفته باید افزایش قیمت ها با شیب ملایم باشد که مردم ضرر نکنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید مانند اتفاقات نرخ ارز به صورت سرکوبی و یا با حالت انفجاری رفتار کنیم افزود: قرار نبود افزایش قیمت بنزین اینگونه باشد و این افزایش سه برابری قیمت بنزین شوک به مردم خواهد بود و از سوی دیگر حقوق تنها ۲۰ درصد اضافه می شود که این شوک های اقتصادی تاب آوری مردم را کم می کند.

زاهدی گفت: درخواست داریم دولت حتما تجدیدنظر کند و در این راستا نیز مذاکرات زیادی از روز گذشته در سطوح ملی آغاز شده است که امیدواریم به نتیجه مطلوبی برسد.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از مردم نیز خواهش داریم که به گونه ای رفتار نکنند که به ضدانقلاب فرصت بدهیم از این ماجرا سوء استفاده کنند و امیدواریم در جلسه فردا در مجلس شورای اسلامی با دولت به راهکار خردمندانه با توجه به منافع ملی و مردم دست پیدا کرده و به تصمیم نهایی برسیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha