• یکشنبه / ۲۶ آبان ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98082616983
  • خبرنگار : 50167

افزایش تعداد کارگاه‌های فعال در زنجان

افزایش تعداد کارگاه‌های فعال در زنجان

ایسنا/زنجان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بر اساس برآورد انجام شده در سال ۱۳۹۴ تعداد ۲۰ واحد در زنجان جانشین و یا تملک بانک‌ها بوده که این واحدها اکنون به ۱۵ واحد رسیده و همچنان در حال کاهش است.

ناصر فغفوری پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد: از سال ۱۳۹۷ تاکنون ۱۹۵ جلسه کارگروه کارشناسی تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شده که در سال گذشته این کارگروه ۸۵ مصوبه داشته است.

وی با بیان اینکه کارگروه کمیته تسهیل ۷۳ جلسه را برگزار کرده است، افزود: این کمیته‌ها ۸۸۳ مصوبه داشته که بیش از ۷۳۳ مصوبه اجرایی و ۱۵۰ در دست اجراست.

این مسئول با اشاره به برگزاری همه کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استاندار زنجان، تصریح کرد: استان زنجان در این زمینه جزو ۴ استان‌ موفق بوده است.

فغفوری با بیان اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در همه شهرستان‌ها تشکیل شده است، ادامه داد: اعضای کارگروه تسهیل در کارخانه‌های دارای مشکل از نزدیک مشکلات بررسی شده و به همین دلیل کاربردی و اجرایی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطرنشان کرد: بر اساس برآورد انجام شده در سال ۱۳۹۴ تعداد ۲۰ واحد در زنجان جانشین و یا تملک بانک‌ها بوده که این واحدها اکنون به ۱۵ واحد رسیده که همچنان در حال کاهش است.

مدیرکل تامین‌ اجتماعی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه در رابطه با تعداد بیمه‌شدگان در استان، اظهار کرد: اکنون تعداد بیمه‌شدگان در استان زنجان، ۱۱۲ هزار و ۷۱۶ نفر است.

مسعود علیاری در رابطه با تعداد بیمه‌شدگان در سال گذشته، افزود: در سال گذشته ۱۱۲ هزار و ۲۰۸ نفر تحت پوشش بیمه قرار داشته‌اند.

این مسئول در رابطه با تعداد کارگاه فعال موجود در استان، تصریح کرد: سال گذشته ۱۳ هزار و ۹۴۱ کارگاه فعال در استان زنجان وجود داشت اما در سال‌جاری این تعداد به ۱۴ هزار و ۹۱۷ کارگاه فعال رسیده است.

مدیرکل تامین‌ اجتماعی استان زنجان خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون کارگاهی که کد کارگاهی آن بسته و تعطیل شده باشد در استان وجود ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha