• جمعه / ۱ آذر ۱۳۹۸ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98090100232
  • منبع : نمایندگی سمنان

نماینده ولی فقیه در استان سمنان

خارجی‌ها مشکل‌گشا نیستند/ فردا نوبت سمنانی‌هاست

 خارجی‌ها مشکل‌گشا نیستند/ فردا نوبت سمنانی‌هاست

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: کشورهای خارجی مشکل‌گشا نیستند .

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان اظهار کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند مشکلات کشور در داخل و با نگاه به داخل حل می‌شود.

وی با اشاره به فتنه اخیر به نقش رهبر معظم انقلاب پرداخت و افزود: حمایت های رهبری معظم انقلاب از تصمیم سران قوا آتش فتنه را خاموش کرد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مقام معظم رهبری کشور را بیمه کرده ادامه داد: مردم هم با لبیک به ندای رهبری به خیابان‌ها آمدند و با محکومیت اشرار و سر دادن مرگ بر آمریکا فتنه را خاموش کردند.

شاهچراغی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه با چند جمله کوتاه آتش فتنه را خاموش و کشور برای همیشه بیمه کردند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه رهبری فرمودند مصوبه سران قوا کارشناسی است گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند از این تصمیم سران قوا حمایت می‌کنم .البته فرمودند مسوولان مراقب افزایش قیمت‌های اجناس بوده و بر بازار نظارت کنند .

شاهچراغی با بیان اینکه مردم بعد سخنان رهبری معظم انقلاب صف شان را از اشرار جدا کردند ادامه داد: مردم به ندای رهبری لبیک گفته و به خیابان‌ها آمدند و با محکومیت اشرار استکبار را ناامید کردند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه کفر، خباثت و ظلم آمریکا و اروپا برای ملت ایران شناخته شده، خاطرنشان کرد: آمریکا، برخی اروپایی ها ، سعودی ها و .. که از اشرار و قاتلان مردم حمایت کردند معرکه‌ گیر فتنه‌گری هستند.

نماینده ولی فقیه در استان با انتقاد از بیانیه سران فتنه ۸۸ گفت: برخی ها به جای حمایت از سپاه و نیروی انتظامی از آمریکا طلب همکاری می‌کنند و بیانیه می‌دهند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه فردا نوبت مردم شهر سمنان است از مردم خواست با لبیک به ندای رهبری دشمنان را ناامید کنند.

وی تصریح کرد: مردم انقلابی استان امنیت را در این چند روز در استان سمنان حفظ کردند و اگر تجمعی در شهرستان‌ها بود، به صورت اعتراضات آرامی بود.

شاهچراغی در ادامه گفت: مردم ایران اسلامی از دستگاه قضا انتظار دارند که آدم‌کش‌ها، تخریب گران اموال و فتنه‌گران را به اشد مجازات برساند.
وی با تبریک هفته بسیج خاطرنشان کرد: بسیج از نیروهای با اخلاص و انقلابی است و اخلاص از امتیازات ویژه بسیجیان است.
به گزارش ایسنا راهپیمایی مردم شاهرود بر علیه اغتشاشات اخیر پنج شنبه برگزار شد و در مرکز استان نیز فردا در روز شنبه با حضور آحاد مردم برگزار می شود.همچنین مراسم های مشابهی در سایر شهرستان های استان نیز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha