• شنبه / ۹ آذر ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98090905942
  • منبع : نمایندگی همدان

‍ توزیع ۵۰ کیلو گوشت بین خانواده‌های بی‌بضاعت ملایر

‍ توزیع ۵۰ کیلو گوشت بین خانواده‌های بی‌بضاعت ملایر

ایسنا/همدان معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: سازمان مردم نهاد «یاوران زندگی نو» با توزیع ۵۰ کیلو گوشت بین خانواده های بی بضاعت در روستاهای ملایر، بار دیگر همدلی و کمک به همنوع را تداعی کرد.

امین کیانی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: سازمان مردم نهاد یاوران زندگی نو ملایر به دبیری فهیمه خلجی بار دیگر با هدف همدلی و کمک به خانواده های بی بضاعتی که در سطح شهرستان، روستاها و بخش های تابع آن با توزیع گوشت در بین ۵۰ خانوار از آنها ایثار و فداکاری را در سنگر جهادی کمک به همنوع خود به مرحله اجرا گذاشت.

وی با بیان اینکه این روستاها شامل ازناو، لولوهر، دره میانه سفلی، گرجایی، زمان آباد و ...بودند، ادامه داد: سازمان مردم نهاد ملایر زیر نظر این اداره طی سال های اخیر به مناسبت های مختلف منشأ خیر بوده و هستند.

کیانی در ادامه به حضور موفق داور بین المللی تکواندو شهرستان ملایر در هفته ششم لیگ برتر کیوروگی و نماینده داوری استان همدان اشاره و اظهار کرد: رضا صفرخانیان، داور بین المللی تکواندو ملایر به عنوان تنها نماینده داوری استان همدان در مسابقات لیگ برتر کیوروگی، در هفته ششم لیگ برتر کیوروگی در فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران به قضاوت پرداخت.

وی اضافه کرد: این مسابقات که در محل خانه تکواندو فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، رقابت های بسیار سنگینی است که فقط از داوران بین‌المللی در آن استفاده می شود.

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری مسابقات شنا در رده های سنی پایه در استخر سیفیه اشاره کرد و گفت: تعداد ۹۰ نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی در رده های سنی پایه از یاشگاه ها و مدارس سطح شهرستان و بخش های تابعه در این دوره از مسابقات شرکت کردند و در رشته های کرال سینه، قورباغه و کرال پشت با هم به رقابت پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha