• پنجشنبه / ۱۴ آذر ۱۳۹۸ / ۰۸:۳۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 98091409992
  • خبرنگار : 50182

عضو شورای شهر کرمانشاه:

برخی محورهای شهری کرمانشاه تبدیل به محور ترانزیتی شده‌ است/ هر لحظه باید منتظر حادثه باشیم

برخی محورهای شهری کرمانشاه تبدیل به محور ترانزیتی شده‌ است/ هر لحظه باید منتظر حادثه باشیم

ایسنا/کرمانشاه عضو شورای شهر کرمانشاه با انتقاد از تردد خودروهای سنگین در محورهای شهری کرمانشاه، گفت: در حال حاضر برخی محورهای شهری تبدیل به محور ترانزیتی شده است.

سیداحسان احسانی در گفت و گو با ایسنا، با انتقاد شدید از تردد ماشین آلات سنگین در بلوار جانبازان کرمانشاه، گفت: متاسفانه در بلوار جانبازان در محدوده میدان آزادگان تا میدان آناهیتا همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز شاهد تردد ماشین آلات سنگین هستیم.

وی افزود: میلیاردها تومان صرف ساخت کمربندی شرقی و غربی کرده‌ایم که خودروهای سنگین وارد محدوده شهری نشوند، اما متاسفانه همه روزه شاهد تردد آنها در برخی محورهای شهری هستیم.

وی افزود: محدوده بین میدان آزادگان تا میدان آناهیتا یک محور شهری است نه کمربندی، اما متاسفانه خیل عظیم خودروهای سنگین بصورت پیوسته از این مسیر تردد می‌کنند و عملا این محور شهری به کمربندی غربی دوم شهر تبدیل شده است.

احسانی نسبت به ادامه تردد این خودروها در شهر هشدار داد و افزود: با این روند هرلحظه باید منتظر حادثه ای تلخ باشیم و قطعا اگر حادثه‌ای در اثر تردد این خودروهای سنگین در شهر اتفاق بیفتد مسئولیت آن با افرادی است که در زمینه ورود این خودروها به شهر هیچ نظارتی نداشته و هیچ ممنوعیتی برای آنها اعمال نمی‌کنند.

این عضو شورای شهر کرمانشاه خاطرنشان کرد: تردد این خودروهای سنگین در کنار خطرات جانی و مالی بسیار و افزایش احتمال تصادفات، موجب تخریب معابر شهری نیز شده‌ است.

احسانی تصریح کرد: برخی برای تردد این خودروهای سنگین، تعمیر و سرویس آنها در شهرک دیزل آباد را بهانه می‌کنند و این درحالی است که از سمت کمربندی غربی به دیزل آباد یک محور وجود دارد و نیازی به ورود این خودروهای سنگین به داخل شهر نیست.

این عضو شورای شهر کرمانشاه از پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر مسئولان مربوطه در این زمینه خواست تا هرچه سریعتر و پیش از آنکه حادثه‌ای تلخ در شهر رخ دهد، نسبت به ممانعت از ورود خودروهای سنگین به محورهای شهری اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha