• پنجشنبه / ۱۴ آذر ۱۳۹۸ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 98091410214
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری آذربایجان غربی:

تکاب باید به برند بین المللی تبدیل شود

تکاب باید به برند بین المللی تبدیل شود

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری آذربایجان غربی گفت: نتوانستیم ظرفیتهای استان را به خوبی معرفی کنیم.

عزت الله بهاری امروز ۱۴ آذرماه در جشنواره منطقه ای تخت سلیمان تکاب بااشاره به ضعف در معرفی پتانسیلهای استان افزود: با وجود پتانسیلها و ظرفیتهای فراوان در استان نتوانستم جایگاه واقعی خود را در اقتصاد کشور کسب کنیم.

وی برندسازی را ظرفیتی موثر در رونق اقتصادی عنوان کرد و گفت: متاسفانه در برندسازی صغف داریم که لازم است در این راستا به طور جد وار عمل شویم.

بهاری با تاکید براینکه تکاب را با تخت سلیمان می توان به یک برند جهانی تبدیل کرد، افزود: تکاب با وجود ظرفیتهای فراوان گردشگری باید به یک برند بین المللی تبدیل شود.

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری تصریح کرد: هر جاذبه گردشگری حکم یک چاه نفت برای کشور را دارد که باید برای رونق این صنعت تلاش مضاعف کرد.

وی برگزاری این جشنواره را قدمی در راستای برندسازی دانست و گفت: برندسازی شهرستان تکاب در دستور کار قرار دارد.

بهاری از اهتمام ویژه استان برای حل مشکلات واحدهای تولیدی خبرداد و یادآور شد: حل مشکلات واحدهای فعال تولیدی و خدماتی استان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایسنا؛ این جشنواره منطقه ای در روزهای ۱۴ و ۱۵ آذرماه در تکاب برگزار می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha