• شنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۸ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 98091611042
  • منبع : نمایندگی ایلام

رئیس جهاددانشگاهی ایلام در پیامی به مناسبت روز دانشجو و 20 سالگی ایسنا:

ایسنا، حاصل فعالیت دانشجویان دغدغه‌مند است

ایسنا، حاصل فعالیت دانشجویان دغدغه‌مند است

ایسنا/ایلام رئیس جهاددانشگاهی ایلام گفت: ایسنا حاصل فعالیت دانشجویان متعهد و دغدغه‌مند است که امروز به یک مجموعه‌ی بالنده و جریان‌ساز در فضای رسانه‌ای کشور تبدیل شده است.

رئیس جهاددانشگاهی استان ایلام در پیامی به مناسبت 16 آذر روز دانشجو و بیستمین سالگرد تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: 16 آذر، روز دانشجو که نماد اعتماد به نسل پویا، صاحب اندیشه و دارای راهکار برای حل مشکلات امروز  جامعه است؛ همواره ما را به این حقیقت بزرگ از لسان امام عزیز که «دانشگاه مبدا تحولات است» رهنمون می‌کند.

نقشی اساسی و پایه‌ای دانشجویان و دانشگاهیان  در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست و مقام معظم رهبری به بهترین تعبیر از  این عزیزان به عنوان افسران جنگ نرم نام برده است و این تعبیر معظم‌له مسئولیت سنگینی را در عرصه‌های مختلف فراوری همه‌ی ما گذاشته که باید با تمام توان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نقش خود را ایفا کنیم.

پیشگام بودن در اصلاح فرهنگ کار، روی‌آوردن به فعالیت‌های استارتاپی،نوآوری و ایده‌پردازی در جهت رفع مشکل اشتغال کشور و ارائه‌ی راهکار برای رونق تولید در صنایع از جمله انتظارات مهم امروز جامعه از دانشجویان در عرصه اقتصادی است که امیدواریم با همکاری اساتید و جامعه دانشگاهی این انتظارات به حق مردم، محقق شود.

16 آذر امسال خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ، نیز 20 ساله شد، کاری بزرگ و نو که با حضور دانشجویان آغاز شد و امروز نیز با حضور دانشجویان به عنوان یک رسانه‌ی حرفه‌ای فعالیت می‌کند و جریان‌سازی آن در فضای رسانه‌ای کشور بر کسی پوشیده نیست و اصول حاکم بر آن برای جامعه امیدبخش است.

اینجانب ضمن تبریک روز دانشجو و سالروز تاسیس خبرگزاری ایسنا، برای دانشجویان ایران اسلامی آرزوی توفیق دارم و اعلام می‌کنم جهاددانشگاهی استان با تمام ظرفیت‌های موجود برای اعتلای دانشگاه‌ها و نقش‌آفرینی بیشتر دانشجویان در حال تلاش است و دست همکاری دانشجویان، اساتید و مدیران دانشگاه‌های استان را به گرمی می‌فشارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha