• شنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۸ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 98091611484
  • خبرنگار : 71451

گزارشی از برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد شهید در سه استان

گزارشی از برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد شهید در سه استان

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کمیسیون پزشکی در استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گیلان و شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا حبیب‌اللهی با اشاره به اعزام تیم تخصصی پزشکی به استان خراسان جنوبی توضیح داد: این تیم متشکل از هفت پزشک متخصص، دبیر و دو کارشناس در تاریخ هفتم آذرماه در این استان حضور یافت و با دعوت از ۲۲۹ نفر از جانبازان و متقاضیان نسبت به برگزاری کمیسیون پزشکی اقدام کرد.


وی افزود: ۲۰۱ نفر از جانبازان و متقاضیان در جلسات این کمیسیون حاضر و مورد معاینه و ارزیابی تیم تخصصی قرار گرفتند که در پایان ۲۹ نفر مشمول افزایش درصد جانبازی و ۹ نفر مشمول دریافت حق پرستاری شدند.


مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص برگزاری کمیسیون پزشکی در استان خراسان شمالی هم گفت: کمیسیون پزشکی این استان با حضور پنج پزشک متخصص، دبیر و دو کارشناس و با دعوت از ۲۰۱ نفر از جانبازان و متقاضیان در تاریخ هفتم آذرماه برگزار شد.


حبیب‌اللهی افزود: ۱۸۳ نفر از جانبازان و متقاضیان با حضور در جلسات کمیسیون مورد معاینه و ارزیابی تیم تخصصی قرار گرفتند که ۴۰ نفر از آن‌ها مشمول افزایش درصد جانبازی و ۱۵ نفر مشمول دریافت حق پرستاری تشخیص داده شدند.


وی با بیان اینکه تیم تخصصی کمیسیون پزشکی بنیاد در روزهای ۷ و ۸ آذرماه در استان گیلان حضور یافت افزود: این تیم متشکل از هشت پزشک متخصص، دبیر و دو کارشناس با دعوت از ۴۱۹ نفر از جانبازان و متقاضیان شرکت در کمیسیون پزشکی در استان گیلان حضور یافت.


حبیب اللهی ادامه داد: از مجموع ۴۱۹ نفر مدعوین، ۳۵۶ نفر از جانبازان و متقاضیان در جلسات کمیسیون حاضر و مورد معاینه و ارزیابی تیم تخصصی قرار گرفتند که در پایان ۶۴ نفر مشمول افزایش درصد جانبازی و ۴۶ نفر مشمول دریافت حق پرستاری تشخیص داده شدند.


وی همچنین درباره اعزام تیم تخصصی کمیسیون پزشکی بنیاد به شهرستان‌های استان تهران گفت: در تاریخ ۷ آذرماه این کمیسیون به بررسی ۲۸۴ پرونده مربوط به ماده ۲۶ و ۲۲ پرداخت که این کمیسیون که از ۲۰۸ پرونده مربوط به ماده ۲۶ تعداد  ۱۶۹ پرونده مشمول حق پرستاری دائم شدند. از ۶۷ پرونده مربوط به ماده ۲۲ نیز ۹ پرونده مشمول حق پرستاری و پنج پرونده مشمول حق پرستاری موقت شدند و برای ۲۳ پرونده نیز درخواست مدارک تکمیلی شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha