• سه‌شنبه / ۲۶ آذر ۱۳۹۸ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98092619611
  • خبرنگار : 50034

معاون مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان اعلام کرد

آماری از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان مسکن ملی نداریم

آماری از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان مسکن ملی نداریم

ایسنا/همدان معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه مرحله اول ثبت نام طرح ملی مسکن در همدان انجام شده است، گفت: به طور حتم تعدادی از افراد ثبت نام کرده، ریزش خواهند داشت.

پانته‌آ رنجبران در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح اقدام ملی مسکن طرحی است که وزارت راه و شهرسازی برای تأمین مسکن اقشار کم درآمد اعلام کرده است و واجدین شرایط می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: ثبت نام در طرح ملی مسکن دارای شرایط چهارگانه‌ ای است که از جمله شروط آن تأهل یا سرپرست خانوار بودن، زنان خودسرپرست بالای ۳۵ سال، سابقه سکونت پنج ساله در شهر مورد تقاضا، فاقد زمین و ملک از ابتدای فروردین ۸۴ و سبز بودن فرم جیم افراد است.

رنجبران خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک مرحله از ثبت نام انجام شده است و  به طور حتم تعدادی از این افراد ریزش خواهند داشت و دوباره ظرفیت سازی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تعداد افراد ثبت نام شده در سایت مسکن ملی مشخص نیست، افزود: ثبت نام در این طرح توسط سایت ملی بوده و اطلاعی از تعداد افراد ثبت نام شده در دست نداریم، آنچه می‌دانیم این است که سایت در موعد مقرر باز شده و ظرفیت تکمیل شده و سایت نیز بسته شده است.

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان همدان درباره اینکه گفته می‌شود افرادی که توان پرداخت ماهانه دو میلیون تومان اقساط مسکن را دارند می‌توانند در طرح ملی مسکن ثبت نام کنند، اظهار کرد: هنوز بحث مالی به طور رسمی اعلام نشده و مرحله اول فقط ثبت نام بوده است.

رنجبران درباره اطلاع‌رسانی در زمینه شرایط و مدارک مورد نیاز ثبت نام در طرح ملی مسکن، یادآور شد: مدارک مورد نیاز در سامانه راه و شهرسازی اطلاع رسانی شده و در استان نیز از طریق نصب بنر اقدام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha