• پنجشنبه / ۱۲ دی ۱۳۹۸ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 98101208991

نشست اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر گرگان با مدیران جهاددانشگاهی گلستان

نشست اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر گرگان با مدیران جهاددانشگاهی گلستان

ایسنا/گلستان رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان در نشست اعضای این کمیسیون با مدیران جهاد دانشگاهی استان گلستان در محل مجتمع آموزشی این نهاد، بر ضرورت ترویج دوره‌های آموزشی متناسب با نیاز شهروندان و همچنین احداث خانه فرهنگ در محور مسکن مهر سعدآباد تأکید کرد.

ناصر گرزین در خصوص این نشست گفت: در این نشست ضمن تشریح گزارش عملکرد این نهاد، برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و بلندمدت به‌منظور توانمندسازی شهروندان مورد تأکید قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این نشست همچنین بر ضرورت تعامل شورای شهر و شهرداری با جهاددانشگاهی در موضوعات پژوهشی به‌خصوص مطالعات فرهنگی و اجتماعی پیرامون حاشیه‌نشینی، مسائل فرهنگی و سرمایه‌گذاری در این حوزه تأکید و مقرر شد این موضوع در نشست‌های تخصصی و عملیاتی مورد پیگیری قرار گیرد.

رضا ثقفی، رئیس جهاد دانشگاهی استان گلستان نیز با اشاره به توانمندی‌های این نهاد در حوزه مطالعات اجتماعی و فعالیت‌های فرهنگی، آمادگی این مجموعه را برای همکاری و اجرای طرح‌های مشترک شهری اعلام کرد و گفت: با توجه به زیرساخت‌های به وجود آمده در این مجتمع راه‌اندازی خانه فرهنگ مشارکتی با شهرداری جزو اولویت‌های جهاد دانشگاهی خواهد بود.

وی با تأکید بر موارد مطرح‌شده در نشست مشترک، تصریح کرد: به‌منظور فراهم‌سازی زمینه‌های همکاری مشترک، امضای تفاهم‌نامه مشترک می‌تواند مسیر را هموارتر کرده و در همین قالب نتایج طرح‌هایی که تا به حال توسط این نهاد در حوزه شهر گرگان انجام شده، در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha