• جمعه / ۱۳ دی ۱۳۹۸ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98101309579
  • خبرنگار : 50165

فرمانده تیپ 216 زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان:

شهید سردار سلیمانی سرداران بزرگی را برای ادامه راه تربیت کرده است

شهید سردار سلیمانی سرداران بزرگی را برای ادامه راه تربیت کرده است

ایسنا/زنجان فرمانده تیپ 216 زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان گفت: شهید سردار سلیمانی سرداران بزرگی را برای ادامه راه تربیت کرده است.

سرهنگ زرهی ستاد داوود حمدی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی به عنوان اسوه شجاعت و دلاوری، اظهار کرد: تلاش دشمنان، تلاشی مذبوحانه از طرف ایادی استکبار جهانی با سرکردگی آمریکای جنایتکار بود که منجر به انجام این عمل تروریستی توسط شنیع‌ترین افراد شد و سردار عزیز را از جمع ما جدا کرد.

این مسئول با بیان اینکه امیدواریم رهرو راستین این مرد شجاع، بزرگ و خستگی‌ناپذیر باشیم، ادامه داد: دشمن با سرکردگی آمریکا به دنبال آن بود که بتواند مجاهدان فی سبیل‌الله را از صفوف مقاومت جدا کند و این اقدام، کاری عبث و بیهوده است.

وی افزود: دشمنان نمی‌توانند به اهداف جمهوری اسلامی و تلاش‌های محور مقاومت با حذف کردن بزرگان و عزیزان، خدشه وارد کرده و به اهداف شوم خود دست یابند؛ بلکه همه نیروهای مسلح با فرمان مقام معظم رهبری ادامه‌دهنده‌ راه شهید سلیمانی خواهند بود.

حمدی، با بیان اینکه امیدواریم که بتوانیم اهداف خود را به سرانجام برسانیم، تصریح کرد: شهادت بزرگان ایران، تلاش مذبوحانه دشمن است و این شهادت‌ها ایران و محور مقاومت را در رسیدن به اهداف خود مصمم‌تر می‌کند تا بتوانند داد مظلومان را از ستمکاران گرفته و از این راه، به جهانیان ثابت کنند که مظلومان می‌توانند حق خود را از ظالمان عالم بگیرند.

فرمانده تیپ 216 زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان یادآور شد: نیروهای ایران و نیز نیروهای محور مقاومت با حمایت خود از مظلومان جهان، می‌توانند اهداف آمریکا را در همه نقاط جهان تحت تاثیر قرار داده و همیشه خوف در جان ایادی استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار و مرتجعان عرب در منطقه خواهد بود.

این مسئول، همه نیروهای مسلح را تحت فرمان مقام معظم رهبری و آماده شهادت دانست و خاطرنشان کرد: با شهادت سردار سلیمانی، هرگز راه این شهید بزرگوار ناتمام‌ باقی نمی‌ماند؛ چراکه شهید سردار سلیمانی همزمان که در جبهه اسلام علیه استکبار جهانی در محور مقاومت تلاش می‌کرد، سرداران بزرگی را تربیت کرده و سرداران گرانقدر بسیاری در کشور حضور دارند که آماده هستند تحت منویات مقام‌ معظم رهبری، ادامه‌دهنده راه این شهید بزرگوار باشند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha