• یکشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۸ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 98101511482
  • خبرنگار : 50044

راه اندازی کانون شکوفایی در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرانزلی

راه اندازی کانون شکوفایی در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرانزلی

ایسنا/گیلان سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرانزلی از صدور مجوز راه اندازی کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری برای دانشجویان در این مرکز از سوی پارک علم و فناوری گیلان خبر داد.

ویکتوریا صیاد دقتکار در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری با مدیریت مرکز رشد و با همکاری سایر نهادهای آموزشی و پژوهشی ایجاد شده است، اظهار کرد: این مرکز به منظور زمینه سازی بروز خلاقیت و نوآوری در بین دانشجویان، با استفاده از امکانات و توانایی های مرکز رشد، پارک علم و فناوری و همچنین ظرفیت و امکانات موجود در مرکز و در راستای ایجاد اکوسیستم نوآوری و کسب و کار در مراکز علمی کاربردی اقدام به این مهم کرده است.

وی تصریح کرد: ضمن تقویت فرهنگ نوآوری در بین مراکز علمی کاربردی با برگزاری برنامه‌های مختلف؛ شرایط مناسب برای پیاده‌سازی ایده‌های مبتنی بر دانش صاحبان ایده فراهم می‌شود. به بیان دیگر کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری فضایی برای تجاری سازی ایده های خانواده بزرگ دانشجویان علمی کاربردی است.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرانزلی ادامه داد: کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری در راستای حمایت از محققان، نوآوران، پژوهشگران و دانشجویان علاقه‌مند و با هدف فراهم کردن بستری مناسب برای اجرایی کردن ایده‌های نوآورانه دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرانزلی ایجاد شده است.

دقتکار خاطرنشان کرد: در این کانون فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی دانشجویان مرکز به صورت گروهی و یا انفرادی که منجر به نوآوری و کسب و کار می‌شود، از حمایت‌های پارک علم و فناوری و مرکز رشد دانشگاه برخوردار خواهند بود.

وی یادآور شد: از مزایای قابل توجه کانون می‌توان به کسب آمادگی‌های لازم جهت ورود به مرکز رشد (دوره‌های پیش رشد و یا رشد ) اشاره کرد. کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری آغاز راهی برای ورود به مرکز رشد بوده که متقاضی، ضمن تثبیت ایده، اطلاعات کافی در خصوص چگونگی ثبت شرکت و پذیرش در مرکز رشد را نیز کسب می‌کند.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرانزلی بیان کرد: کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری نقطه عطفی در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرانزلی است که می‌تواند در مهارت افزایی و تشکیل تیم‌های نوآور دانشجویی کمک‌رسان اکوسیستم کسب و کار کشور باشد. همچنین با برگزاری بوت کمپ‌های تخصصی در راستای رشته‌های مرکز می‌توانیم زمینه‌ساز ایجاد فضای کسب و کار و بازتولید اکوسیستم کسب و کار در سطح شهرستان و استان باشیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha