• سه‌شنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 98101713387
  • خبرنگار : 71451

عضو انجمن کلیمیان: سپبهد سلیمانی شخصیتی فرا دینی است

عضو انجمن کلیمیان: سپبهد سلیمانی شخصیتی فرا دینی است

یکی از اعضای انجمن کلیمیان تهران گفت: فعالیت‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای دفاع از انسانیت و برقراری امنیت بوده است.

به گزارش ایسنا، شاهین آشوری از اعضای انجمن کلیمیان تهران در رابطه با اقدام تروریستی آمریکا و به شهادت رسیدن سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سخنانی توضیح داد: شهادت سپهبد قاسم سلیمانی موجی از همدلی و همبستگی ملی را فارغ از هر گرایش مذهبی یا قومیتی در کشور ایجاد کرد.

وی افزود: با توجه به جایگاه این فرمانده شجاع و تأثیر گذار در منطقه، از همان ساعات اولیه مقامات و شخصیت‌های متعددی برای عرض تسلیت در منزل سپهبد قاسم سلیمانی حضور یافتند. در این میان جمعی از شخصیت‌های برجسته دینی و سیاسی و همکیشان کلیمی هم حضور داشتند.

حضور چند تن از حاخام‌ها در منزل سپهبد شهید سلیمانی به نمایندگی از جامعه کلیمیان

آشوری یادآور شد:حضور جامعه کلیمیان همگام با ملت ایران در راهپیمایی ضد آمریکایی بعد از نماز جمعه برای محکومیت جنایت اخیر  آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی و همرزمان گرانقدرشان هم از دیگر فعالیت‌های جامعه کلیمیان در راستای همدلی با هم میهنان‌مان بود. در پی این اقدام تروریستی باید شهادت سردار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به‌ دست شقی‌ترین افراد بشر را به رهبر عزیز انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)، ریاست محترم جمهوری، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، همرزمان سردار شهید در جبهه مقاومت اسلامی و ملت‌های آزاده به‌ ویژه مردم ایران تبریک و تسلیت عرض کنیم.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته نمادی از وحدت ملت ایران بود. تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی موجب شد تا هریک از آحاد جامعه در کنار یکدیگر در برابر جنایت تروریستی آمریکا بایستند و اعلام کنند که حفظ میهن ریشه در جان انسان‌ها دارد و وظیفه‌ای همگانی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha