• سه‌شنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۸ / ۱۶:۴۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 98101713603
  • منبع : نمایندگی اردبیل

به همت اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل

6 دستگاه موفق در غنی‌سازی اوقات فراغت تجلیل شدند

6 دستگاه موفق در غنی‌سازی اوقات فراغت تجلیل شدند

ایسنا/اردبیل به همت اداره کل ورزش و جوانان و معاونت فرهنگی و جوانان این اداره کل 6 دستگاه برتر در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت و افزایش نشاط اجتماعی در تابستان امسال تجلیل شدند.

امروز ۱۷ دی ماه  در این مراسم سپاه حضرت عباس(ع)، کانون فرهنگی و هنری مساجد استان، آموزش و پرورش استان اردبیل، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد شهید و بهزیستی به عنوان دستگاه‌های موفق در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت معرفی و تجلیل شدند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: به غیر از دانشگاه‌ها و صداوسیما که در طول سال فعالیتشان در حوزه فراغت ارزیابی و در هفته جوان از آنها تجلیل می‌شود، اداره کل ورزش و جوانان براساس آیتم‌های هیجده گانه دستگاه‌های اجرایی مختلف را مورد ارزیابی قرار داد.
محمدرضا برادران خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، تقویت و آگاهی‌بخشی، کتابخوانی، پژوهش و پژوهش، اردوهای زیارتی و جهای، فعالیت‌های ورزشی، مهارت‌های آموزشی، رسانه و گفتگوی جوانان و ایجاد محیط های مهارت‌های شغلی از جمله این آیتم‌ها بوده است.
وی به پرداخت تسهیلات وام ازدواج اشاره کرد و گفت: به تناسب ازدواج‌های رخ داده پرداخت تسهیلات بانکی نیز انجام شده ولی همچنان 408 نفر در نیمه اول امسال در صف دریافت تسهیلات ازدواج بوده‌اند.
برادران به آمار پرداختی بانک‌های استان در حوزه وام ازدواج اشاره کرد و افزود: سال گذشته برای 18 هزار و 500 نفر هر کدام 15 میلیون تومان و برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران دو برابر تسهیلات ازدواج پرداخت شده است.
وی ادامه داد: امسال نیز براساس آمار ارائه شده 13 هزار و 700 نفر از زوجین به ازای هر نفر 30 میلیون تومان تسهیلات ازدواج پرداخت شده که پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال بیش از سال گذشته این پرداختی‌ها انجام شود.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به پشت نوبتی‌ها بیان کرد: تنها در بانک کشاورزی یک هزار و 300 نفر در صف دریافت تسهیلات ازدواج هستند که انتظار می‌رود بانک‌های استان در دو ماه باقیمانده سال به سرعت پرداختی‌های خود را افزایش دهند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این جلسه با بیان اینکه 20 درصد جمعیت استان اردبیل در حدود 250 هزار دانش‌آموز در برنامه‌های اوقات فراغت شرکت کرده‌اند، گفت: با آمارهای تکراری 111 هزار نفر دانش‌آموز در تابستان امسال در برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت حضور داشتند که بررسی آمارها و پایش دقیق در این زمینه به صورت مستند باید انجام شود.
به گزارش ایسنا، در ابتدای این جلسه معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی اردبیل نیز گزارشی از اقدامات پژوهشی و تحقیقی خود با محوریت میزان علاقمندی و رضایتمندی جوانان و نوجوانان از برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت را ارائه کرد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha