• چهارشنبه / ۱۸ دی ۱۳۹۸ / ۱۷:۲۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 98101814653

با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار کشور؛

دو کتاب "کتیبه ژنرال" و "استهبان در دفاع مقدس" رونمایی شد

ایسنا/فارس با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی کشور دو اثر فاخر و شاخص حوزه دفاع مقدس و مقاومت شامل«کتیبه ژنرال» و «استهبان در دفاع مقدس» در نمایشگاه سراسری باغ موزه دفاع مقدس تهران رونمایی شد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، دو اثر فاخر و شاخص استان فارس در حوزه‌های دفاع مقدس و انقلاب که شامل کتاب‌های «کتیبه ژنرال» و «استهبان در دفاع مقدس»  است، چهارشنبه ۱۸ دی در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نش ارزش‌های دفاع مقدس و مدیران کل بنیاد استان‌ها و دیگر مسئولین در نمایشگاه سراسری باغ موزه دفاع مقدس تهران رونمایی شد.

این اثرها شامل چاپ دوم کتاب رمان بلند و درخشان«کتیبه ژنرال» است که به قلم شورمند و توانای نویسنده نام آور و برجسته حوزه دفاع مقدس« اکبر صحرایی» در قالب رقعی و در ۱۰۰ صفحه توسط انتشارات شهید کاظمی قم  به نگارش درآمده است.

کتاب «کتیبه ژنرال» محصول پنج سال تلاش­های خستگی ناپذیر نویسنده متعهد و دغدغه­مند است که با ساختار بدیع و توصیف­های زنده و ملموس و روایتگری­های هنرمندانه، بسیاری از حوادث قبل و بعد از انقلاب را به تصویر کشیده است.

همچنین«استهبان در دفاع مقدس» این کتاب ارزنده که به قلم رزمنده دفاع مقدس«محمدجواد اسلامی» در قالب رقعی و در ۱۰۰ صفحه  منتشر شده است که شامل فرهنگ­نامه شهداء شهر قرآنی و جهادی استهبان می­باشد که از طرح بدیع و جذابی برخوردار است و می تواند الگوی موفقی برای همه شهرستان­های کشور در حوزه ادبیات دفاع مقدس قلمداد کرد.

کتاب استهبان در دفاع مقدس حاصل چهار سال پژوهش­های وسیع نویسنده است که با همت بلند و شورمندی شهدایی به اتمام رسیده است. این اثر، کتابی مرجع برای پژوهشگران دفاع مقدس به شمار می‎رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha