• شنبه / ۲۱ دی ۱۳۹۸ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98102116167
  • خبرنگار : 50159

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

نیاز زیرساخت‌های شنا در استان مرتفع می‌شود

نیاز زیرساخت‌های شنا در استان مرتفع می‌شود

ایسنا/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: با افتتاح چند پروژه، نیازهای زیرساختی در رشته شنا مرتفع خواهد شد.

علی خلیلی پیش از ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان از احداث پنج باب استخر شنا در نقاط مختلف استان خبر داد و افزود: علی‌رغم مشکلاتی که در زمینه زیرساخت‌های رشته شنا در استان وجود دارد اما هم‌اکنون شاهد فعالیت ۱۸ باب استخر در شهرستان‌های استان هستیم.

وی با یادآوری اینکه در برهه کنونی به جرأت می‌توان گفت که همه شهرستان‌های استان از وجود استخر بهره‌مند هستند، تصریح کرد: صائین‌قلعه و هیدج از جمله شهرهایی است که قرار است دو باب استخر در این دو شهر ساخته شود و این خود می‌توان باعث رونق ورزش‌های آبی در این منطقه شود.

این مسئول با یادآوری اینکه امسال شاهد افتتاح یک باب استخر در شهرستان خدابنده بودیم و این در حالی است که تا پایان سال قرار است، یک باب استخر دیگر توسط خیرین ورزشی استان کلنگ‌زنی شود، ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که در زمینه منابع دولتی داریم، حضور خیرین در این عرصه می‌تواند به پیشرفت کارها کمک کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه برای استفاده بهینه از زیرساخت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف، باید برنامه‌ریزی دقیقی وجود داشته باشد، اظهار کرد: در رشته‌ای چون شنا، شیرجه و واترپلو، وجود استخر به‌عنوان یک زیرساخت مهم و حیاتی چه در بعد همگانی و چه در بعد قهرمانی محسوب می‌شود و باید تلاش کنیم تا استفاده بهینه‌ای از آن صورت گیرد.

خلیلی با بیان اینکه یکی از راه‌های مهم توسعه ورزش در رشته‌های مختلف، اهتمام به ظرفیت‌هایی است که در شهرستان‌ها وجود دارد، بیان کرد: بی‌شک استعدادها و ظرفیت‌های قابل توجهی در شهرستان‌های استان وجود دارد که اگر به این ظرفیت‌ها بها داده نشود، بخش اعظمی از توسعه ورزشی چون شنا مغفول خواهد ماند و تداوم این روند می‌تواند این رشته را در حاشیه قرار دهد.

این مسئول با تاکید بر اینکه شنا جزو رشته‌های پایه بوده و باید بیش از این‌ها به مقوله استعدادیابی در این رشته توجه کنیم، خاطرنشان کرد: ورزشکاران مستعد زیادی در این رشته داریم که با بها دادن به ظرفیت‌هایی که در این بخش وجود دارد و نیز اهتمام به مقوله استعدادیابی، می‌توان به دستاوردهای خوبی در این رشته دست یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha