• سه‌شنبه / ۲۴ دی ۱۳۹۸ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98102419041
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

افزایش ۴۵۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در اردستان

افزایش ۴۵۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در اردستان

ایسنا/اصفهان فرمانده انتظامی اردستان گفت: کشفیات مواد مخدر پلیس اردستان از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۵۰ درصد افزایش داشته است.

غلامرضا هاشمی زاده امروز (سه شنبه ۲۴ – دی‌ماه) در نمایشگاه کشفیات پلیس در فرمانده انتظامی اردستان، اظهار کرد: نمایشگاه کشفیات پلیس به یاد سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد و در آن گوشه ای از کشفیات پلیس در سه ماهه گذشته به نمایش درآمده است.

وی با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر پلیس اردستان از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۵۰ درصد افزایش داشته است، افزود: همچنین دستگیری معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته که در این بخش همکاری شهروندان را به صورت چشمگیر شاهد هستیم.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی اردستان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تعداد ۱۵ دستگاه ماشین سبک و سنگین که حامل انواع مواد مخدر بوده توقیف شده است، گفت: در این مدت ۴۵۰۰ بوته گراس شناسایی و منهدم شدند، همچنین حجم زیادی از پرونده هایی که در این بخش تشکیل شده به دلیل عدم آگاهی شهروندان از کاشت گیاه شاهدانه بوده است.

هاشمی زاده با اشاره به دستگیری سارقان که رشد ۴۱ درصدی داشته است، گفت: کشفیات احشام و وسایل منزل بیشترین کشفیات پلیس در سال جاری بوده که در این بخش پنج باند سابقه دار منهدم شدند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف ناجا مبارزه با کالای قاچاق است، گفت: در این خصوص ۸۶ پرونده به ارزش ۲۰ میلیارد ریال تشکیل شده است.

فرمانده انتظامی اردستان در خصوص پرونده های پلیس فتا، تصریح کرد: در این بخش ۳۵ پرونده با تخلف بیش ۱۲۳ میلیون تومان تشکیل شده است. نکته قابل توجه در این بخش سن زیر ۳۵ سال کسانی است که طعمه این کلاهبرداری ها قرار گرفتند. این موضوع در حالی اتفاق می افتد که تمام تلاش خود را در بحث آموزش در مدارس و اماکن عمومی انجام داده ایم، اما همچنان شهروندان در دام این گونه افراد می افتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha