• پنجشنبه / ۲۶ دی ۱۳۹۸ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 98102620436
  • خبرنگار : 50044

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان:

حفظ کلیت نظام هدف تمام احزاب کشور است

حفظ کلیت نظام هدف تمام احزاب کشور است

ایسنا/گیلان معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان گفت: تمام احزاب حفظ کلیت نظام برایشان مهم است و در سایه این ویژگی می توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

قاسم نژاد صبح امروز در افتتاح خانه احزاب استان گیلان با اشاره به فعالیت نقش احزاب اظهار کرد: حفظ نظام سیاسی، زمینه تحرک پویایی مردم، آگاهی به جامعه، اشتغال و رفع مسائل و مشکلات کشور وجه مشترک تمام احزاب است.

وی با بیان اینکه وجوه مشترک در تمام احزاب راهکاری برای حل مشکلات کشور است افزود: تمام احزاب حفظ کلیت نظام برایشان مهم است و در سایه این ویژگی می توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان افزود: استفاده از ظرفیت احزاب به عنوان پتانسیل به خصوص در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است که می‌تواند کشور را یاری رساند.

قاسم نژاد با تاکید بر این که احزاب ضریب مطالبه‌گری مردم را افزایش می‌دهند گفت: احزاب می توانند ضرورت‌ها و نیازهای مردم را به حاکمیت منتقل کنند.

وی با تاکید بر بکارگیری و استفاده از سرمایه های اجتماعی در جامعه یادآور شد: در اجتماع احزاب می توانیم نقصان ها را حل و زمینه مشارکت بیشتر مردم در انتخابات را رقم بزنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمن در شرایط کنونی با تحمیل سخت ترین تحریم ها بدنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است و همگرایی اولویت تمام احزاب در شرایط کنونی باید باشد.

قاسم نژاد خاطرنشان کرد: امسال رویداد مهمی چون انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم و از طرفی دشمن به دنبال ایجاد چالش برای کشور است که مشارکت مردم با فعالیت احزاب و جریان‌های سیاسی پررنگ‌تر می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه ایران یکی از امن ترین کشورهاست گفت: جمهوری اسلامی طی سالیان گذشته نقش ویژه ای در ایجاد امنیت در کشورهای افغانستان، لبنان، عراق، سوریه و ... ایفا کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha