• جمعه / ۲۷ دی ۱۳۹۸ / ۲۲:۰۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 98102721023
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

کدام یک از مدارس آذربایجان شرقی شنبه تعطیل است؟

کدام یک از مدارس آذربایجان شرقی شنبه تعطیل است؟

ایسنا/آذربایجان شرقی به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا مدارس برخی شهرستان‌های آذربایجان شرقی، تعطیل اعلام شدند.

در روز شنبه 28 دیماه 98، در نواحی پنجگانه تبریز و خسروشاه کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل است.

در منطقه اسکو و شهر جدید سهند، مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه و در بخش ایلخچی مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند.

تمامی مدارس روستایی  در  هریس در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و در شهر هریس مدارس استثنایی تعطیل و سایر مدارس  با دو ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند.
 
در تیکمه داش (اصلاحیه) و بخش مهربان نیز کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل است.
 
در منطقه  میانه مدارس استثنائی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی تعطیل  و در بخش‌های مهربان و ترکمانچای کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل است.

 در بخش صوفیان کلیه مدارس بخش رودقات در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و سایر مدارس شهری و روستایی و در منطقه چاراویماق نیز مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، در منطقه  سراب هم کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و در شهر سراب مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی  تعطیل  و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر  شروع به فعالیت می‌کنند.
 
 در بخش نظر کهریزی مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند.

در منطقه مرند کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری در شیفت صبح تعطیل است.

در بخش خاروانا کلیه مدارس روستایی و شهری  در تمامی دوره‌های تحصیلی با دو ساعت تاخیر  شروع به فعالیت می‌کنند.

در منطقه هشترود کلیه مدارس روستایی و شهری  در تمامی دوره های تحصیلی  با یک ساعت تاخیر  شروع به فعالیت می‌کنند.

در منطقه عجبشیر و بخش تسوج، مدارس استثنائی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی تعطیل و مدارس دوره دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر  شروع به فعالیت می‌کنند.

در منطقه بناب کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری در شیفت صبح تعطیل است.

در منطقه مراغه، کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری در شیفت صبح تعطیل است.

در منطقه شبستر مدارس استثنائی، پیش دبستانی شهری و روستایی تعطیل و مدارس ابتدایی، دوره اول و  دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر  شروع به فعالیت می‌کنند.

و در بخش تیکمه داش مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

در آذرشهر و  بخش گوگان مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه  با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کند.

در منطقه چاراویماق کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و در شهر مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی  تعطیل  و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر  شروع به فعالیت می‌کنند.

 خبر به روزرسانی می شود...

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha