• دوشنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۸ / ۱۱:۴۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 98103023234
  • منبع : نمایندگی مرکزی

پتروشیمی شازند جزو 100 شرکت برتر کشور در سال 98 شناخته شد

پتروشیمی شازند جزو  100 شرکت برتر کشور در سال 98 شناخته شد

ایسنا/مرکزی شرکت پتروشیمی شازند جزو 100 شرکت برتر کشور در سال 98 شناخته شد.

براساس اعلام روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی شازند، سازمان مدیریت صنعتی با هدف تولید اطلاعات در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور و شفاف‌سازی فضای کسب‌وکار، ارائه تصویری روشن از جایگاه بنگاه‌های اقتصادی و گروه‌های صنعتی مختلف، گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی کشور و علمی‌تر نمودن فضای تصمیم‌گیری مدیران، "رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران" را  بر اساس شاخص های جهانی برای بیست و دومین سال متوالی انجام داد و  شرکت پتروشیمی شازند (هلدینگ) با کسب رتبه 40، جزو 100 شرکت برتر کشور در سال 98 شناخته شده است.

در رتبه بندی سال جاری شرکت های برتر کشور،  هلدینگ پتروشیمی شازند بر اساس شاخص های رتبه بندی نظیر اندازه و رشد شرکت، سود آوری و عملکرد، بهره وری، صادرات، نقدینگی، بدهی و بازار بر مبنای سال مالی 97 با فروش 54،738 میلیارد ریال توانست رتبه 40 را بین صد شرکت برتر کشور در سال 98 را کسب کند.

براساس این گزارش، رتبه ­بندی IMI-100 مشابه با رتبه ­بندی معتبر  Fortune 500، با هدف معرفی شرکت­های بزرگ و برتر ایران، هر ساله فهرست­های متنوعی ارائه و نشر می­دهد. حضور شرکت­ها در این فهرست ها، زمینه مناسبی را برای ارتقای برند ملی و بین المللی، توسعه بازار، سرمایه­ گذاری و یافتن شرکای داخلی و خارجی فراهم می­ آورد.

فهرست شرکت‌های برتر ایران، به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه می شود و از طریق سایت سازمان مدیریت صنعتی در شبکه جهانی اینترنت قرار می‌گیرد. همچنین، گزارش‌های سالانه رتبه‌بندی‌ها برای وزراتخانه‌های مربوط، بانک‌ها، تشکل‌های صنعتی و اقتصادی، مراکز علمی و پژوهشی، اتاق های مشترک بازرگانی ایران و سایر کشورها، سفارتخانه‌ها و شرکت‌های خارجی مایل به همکاری با شرکت‌های ایرانی ارسال می‌شود.

سازمان ‌مدیریت ‌صنعتی از سال ۱۳۷۷ رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران را هر ساله انجام داده و این رتبه بندی با الهام از رسالت آن سازمان با فراهم کردن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای روشن‌تری از کسب و کار اقتصادی حال حاضر کشور ارائه می‌دهد و به مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران، یاری می‎رساند تا شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور را  بیابند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha