• دوشنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۸ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 98103023326
  • خبرنگار : 71451

گزارشی از حضور ۷۰۰۰ نفری مردم مرکزی در یادمان‌های دفاع مقدس

گزارشی از حضور ۷۰۰۰ نفری مردم مرکزی در یادمان‌های دفاع مقدس

مسئول سازمان اردوی، راهیان نور و گردشگری سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت:افرادی که به‌صورت خانوادگی و با وسیله نقلیه شخصی خود به مناطق عملیاتی جنوب کشور سفر می‌کنند در اردوگاه شهید نبیری اندیمشک، شهید بهرام شیخی اهواز و شهید باکری خرمشهر اسکان داده خواهند شد.

به گزارش ایسنا، سعید فرامرزی با اعلام این خبر توضیح داد: اعزام راهیان نور دانش‌آموزی استان مرکزی از نیمه آبان‌ماه امسال کلید خورد و تا پایان دی‌ماه ادامه داشت که در این مدت ۲۰۰۰ دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.  

وی ادامه داد: این دانش‌آموزان در پایه دوم دبیرستان آموزشگاه‌های استان تحصیل می‌کردند و به مدت چهار روز علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی هویزه، دهلاویه، محل عملیات والفجر۸ و اروند کنار به تمرین مهارت‌های درس آمادگی دفاعی خود پرداختند.

مسوول سازمان اردوی، راهیان نور و گردشگری سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: حدود ۲۰۰۰ دانش‌آموز پسر نیز امسال در این فرآیند به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس جنوب کشور اعزام شدند. همچنین اعزام راهیان نور عمومی نیز از ۲۰ اسفندماه امسال آغاز خواهد شد و تا ۱۳ فروردین سال ۱۳۹۹ ادامه دارد که تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی ۷۰۰۰ زائر در این مدت اندیشیده شده است.

وی گفت: افرادی که به‌صورت خانوادگی و با وسیله نقلیه شخصی خود به مناطق عملیاتی جنوب کشور سفر می‌کنند در اردوگاه شهید نبیری اندیمشک، شهید بهرام شیخی اهواز و شهید باکری خرمشهر اسکان داده خواهند شد.

مسوول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: این زائران به مدت چهار روز در اردوگاه‌های سپاه روح‌الله استان مرکزی در اندیمشک، اهواز و خرمشهر اسکان و پذیرایی می‌شوند و در این مدت از مناطق عملیاتی پاسگاه زید، فتح‌المبین، دهلاویه، شلمچه، چزابه، موزه جنگ خرمشهر و مسجد جامع خرمشهر بازدید می‌کنند.

فرامرزی ادامه داد: اردوهای راهیان نور، اقدام فرهنگی عظیمی است که باید برای مقابله با هجمه نرم دشمنان و اعتلای اصول انقلاب اسلامی از آن استفاده مناسب کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha