• دوشنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۸ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98103023346
  • خبرنگار : 50034

با اشاره به بیانات اخیر رهبری؛

فرمانده سپاه همدان: نیاز به وحدت یکپارچه در مقابل آمریکا داریم

فرمانده سپاه همدان: نیاز به وحدت یکپارچه در مقابل آمریکا داریم

ایسنا/همدان فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه راه ما «راه مقاومت» است، گفت: امروز راه مقاومت به عنوان یک راه راهبردی برای امت‌های تحت ستم است.

سردار مظاهر مجیدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در 40 ساله انقلاب اسلامی یک تجربه گرانبهایی پیدا کرده‌ایم به‌طوریکه هر کجا که توانستیم در مقابل زیاده خواهی های آمریکا و استکبار جهانی بایستیم، آنجا رمز موفقیت داشتیم.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس نیز در پشتیبانی از جنگ جاهایی که روی پای خودمان ایستادیم و دفاع کردیم، نتیجه گرفتیم و در تحریم‌ها نیز هر جا که مقاومت کرده و روی پای خود ایستادیم، نتیجه گرفتیم.

مجیدی با تأکید بر اینکه راه مقاومت به عنوان یک راه راهبردی برای امت‌های تحت ستم است، ادامه داد: در کشورهای جهان آنهایی که در مقابل آمریکا و استکبار مقاومت می‌کنند، به طور قطع پیروز خواهند شد بنابراین نسل آینده هم باید توجه داشته باشند که راه، راه مقاومت است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه هر کجا که مقاومت کردیم توانستیم به خودکفایی رسیدیم و این راه اصلی برای پیروزی انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: با تأسی به قرآن کریم که می‌فرماید راه، راه مقاومت است، ما هر کجا که ایستادگی کردیم، موفق خواهیم شد.

امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت یکپارچه‌ای در مقابل آمریکا داریم

وی با اشاره به ضرورت حفظ وحدت در کشور، بیان کرد: با توجه به اینکه دشمنان اسلام وحدت رویه ایجاد کردند که مقابل انقلاب اسلامی بایستند بنابراین نیاز است ما هم وحدتی برای یکپارچه شدن در مقابل استکبار داشته باشیم چرا که زمانی موفق خواهیم شد که در جمع خانوادگی خود در کنار هم باشیم و بتوانیم در مقابل دشمن بایستیم و نگذاریم نگاه‌هایی که به طرف آمریکاست، در وحدت ما رخنه و ایجاد مشکل کند.

مجیدی با بیان اینکه سردار سلیمانی به دنبال حفظ و یکپارچگی بسیار تلاش می‌کرد، یادآور شد: حتی در جاهایی که جزء مأموریت ذاتی‌اش نبود، برای کمک به دستگاه‌های دیگر ورود و هماهنگی را ایجاد می کرد بنابراین امروز بیش از هر زمان دیگری از انقلاب نیاز داریم وحدت یکپارچه‌ای در مقابل آمریکا داشته باشیم.

حضور مردم در انتخابات تودهنی به دشمن است

وی با تأکید بر اینکه اگر یکصدایی در کشور باشد به طور قطع بهتر می‌توانیم به اهداف انقلاب اسلامی برسیم، درباره مقابله با عواملی که می‌خواهند مردم را از انتخابات مأیوس کنند، یادآور شد: این یک یاوه سرایی است که استکبار برای ما گفته است به‌طوریکه در این 40 سال خیلی از این حرف ها شنیدیم که اگر مردم در پای کار نباشند و در انتخابات شرکت نکنند، نتیجه می‌گیرند اما مردم ما راه دیگری را انتخاب کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: این 40 سالی که پشت سر گذاشتیم، هر سال یک انتخابات را داشته‌ایم و هر بار که مردم پای صندوق‌های رأی آمدند وظیفه الهی خود در برابر نظام را انجام دادند.

وی با بیان اینکه به طور قطع این بار نیز حضور مردم در انتخابات می‌تواند به عنوان یک تودهنی زدن به دشمن باشد و اثبات کند که مردم از نظامشان پشتیبانی می‌کنند، تأکید کرد: آنچه مهم است حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است اگرچه به برخی رأی مخالف بدهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha