• دوشنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۸ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 98103023379

بازدید استاندار گلستان از دهکده گیاهان دارویی

بازدید استاندار گلستان از دهکده گیاهان دارویی

ایسنا/گلستان استاندار گلستان صبح امروز از دهکده گیاهان دارویی استان گلستان در روستایی بش اویلی شهرستان گالیکش بازدید کرد.

هادی حق‌شناس در حاشیه این بازدید که تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی وی را همراهی می‌کردند، اظهار کرد: به‌زودی یکی از بزرگترین شهرک‌های گیاهان دارویی کشور در این شهرستان ایجاد خواهد شد.

استاندار گلستان افزود: این مجموعه با همکاری جهاد دانشگاهی که سابقه طولانی در تولید فناوری در عرصه‌های مختلف دارد، اجرایی می‌شود و امیدواریم زمینه رونق اقتصادی منطقه را نیز فراهم کند.

وی بیان کرد:‌ رونق این مجموعه در زمینه گیاهان دارویی رونق کل استان را به همراه دارد.

حق‌شناس گفت: توجه به گیاهان دارویی از طریق ایجاد دهکده‌های گیاهان دارویی ارتقاء سطح پزشکی و سلامت استان را به همراه دارد.

استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت‌های بالای شهرستان گالیکش، تصریح کرد: پارک ملی گلستان یکی از مهم‌ترین زیستگاه‌های جانوری و گیاهی کشور با قدمت ثبت جهانی بیش از ۵۰ سال است همچنین باید از سایر جاذبه‌های گردشگری در شهرستان به‌درستی بهره‌برداری شود.

وی بیان کرد: این استان به لحاظ ظرفیت‌های گردشگری از تنوع بالای اقلیمی و قومی برخوردار است اما باید زیرساخت‌های گردشگری تقویت شود تا زمینه رونق گردشگری و اقتصادی را فراهم آورد.

به گزارش ایسنا، دهکده گیاهان دارویی استان گلستان در نزدیکی روستای بش اویلی شهر صادق‌آباد شهرستان گالیکش واقع‌شده است که طی توافقی سه‌جانبه با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سازمان جهاد کشاورزی استان، به جهاددانشگاهی واحد گلستان به‌عنوان بهره‌بردار واگذار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha