• سه‌شنبه / ۱ بهمن ۱۳۹۸ / ۰۷:۳۷
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 98110100025
  • خبرنگار : 50339

مدیرکل بنیاد حفظ آثار سیستان و بلوچستان:

شهید سلیمانی مرد عمل در روزهای سخت بود

شهید سلیمانی مرد عمل در روزهای سخت بود

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: شهید سلیمانی به عنوان مرد عمل در روزهای سخت و با ویژگی ولایت مداری الگوی شاخص و برجسته از اخلاق و منش انسانی، مقابله و مبارزه با استکبار، عامل عزتمندی اسلام و انقلاب و سیدالشهدای جبهه ایثار و مقاومت بود.

سردار غلام نبی کوهکن در گفت و گو با ایسنا افزود: شهید سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی در طول حیات جاودانه شان با ویژگی مطیع امر رهبری، داشتن صبر، بردباری، بصیرت، درایت و هوشمندی در شرایط دشوار اسلام و انقلاب سربازی فداکار بود.


وی اظهار داشت: حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جنگ هشت ساله تحمیلی و مبارزه با گروهک های تروریستی و اشرار یک نوع دلگرمی و ابهت برای رزمندگان سپاه اسلام بود و هم اینک نیز بعد از شهادت یاد و نام این شهید در وجود دشمنان لرزه ایجاد می کند.


این مسئول ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی در قلب مردم ایران و در قلب مردم سیستان و بلوچستان جای دارند و بهترین خاطرات مردم و رزمندگان این استان در دوران دفاع مقدس و سالهای مبارزه با اشرار در زمان فرماندهی لشکر 41 ثارالله بوده که حاج قاسم سلیمانی در فرماندهی جنگ و لشکر نقش داشت.


سردار کوهکن بیان کرد: شهیدان میرحسینی، عالی، فارسی و غیره در مکتب حاج قاسم سلیمانی درس پس دادند و الگوهای برتر مبارزه با دشمنان قسم خورده اسلام و کشور شدند و هم اینک نیز با گذشت سالها از دوران جنگ تحمیلی هشت ساله یاد و نام شان جاودانه است.


وی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی در سیستان و بلوچستان چهره ای خدمتگذار و محبوب و فرماندهی لایق و شجاع بود که توانستند در سالهای خدمت در این استان افتخار آفرینی کند.


سردار کوهکن ادامه داد: ما به عنوان همرزمان و همراه شهید سلیمانی به یاد داریم که ایشان در مبارزه با گروهک های تروریستی و اشرار و نیز سامان دادن به گردان های جنگ و به ویژه تشکیل لشکر 41 ثارالله با روحیه خاصی همراه رزمندگان و یاران باوفایشان بود و در شرایط دشوار جنگ و دفاع از حریم اسلام و کشور بهترین فرماندهی و خدمت به یاران را داشت.


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: شهید سلیمانی به عنوان فردی ولائی و همیشه در صحنه و شجاع با شایستگی توانست نام اسلام را زنده کند و پرچم پر افتخار اسلام و انقلاب را بر بام دنیا برافراشته نگهدارد و هم اینک نیز بعد از شهادت ایشان این عزت و جاودانگی اسلام حفظ شده و دشمنان کوردل و مستکبران زمان باید بدانند که راه شهید سلیمانی ادامه دارد و این پرچم اسلام و جبهه مقاومت تا زمان نابودی دشمنان استکباری و زورگویان حفظ می ماند.


وی اظهار داشت: ترامپ و سران استکباری باید بدانند که مردم ایران ادامه دهنده راه شهید سلیمانی هستند و با نیروی ایمان و دفاع از حریم اسلام و انقلاب از ارزشهای والای خود صیانت می کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha