• سه‌شنبه / ۱ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۳:۱۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 98110100479
  • منبع : نمایندگی اردبیل

یک مسئول خبرداد

اجرای موفق طرح «سرباز ماهر» در اردبیل

اجرای موفق طرح «سرباز ماهر» در اردبیل

ایسنا/اردبیل معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: به همت جهاددانشگاهی استان اردبیل و با همکاری سازمانهای مردم نهاد مرتبط با حوزه آموزش، طرح «سرباز ماهر» با موفقیّت در استان اردبیل اجرا شد.

اکبر نگاهی  در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: این طرح از طرح‌های ملی در کشور است که بر اساس تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیروهای مسلح، با هدف توانمندسازی نیروی انسانی منعقد شده است و جهاددانشگاهی به عنوان مجری در استان اردبیل این طرح را به خوبی و تأثیرگذار اجرا کرد.

وی با اشاره به اینکه در قالب این طرح دوره‌های آموزشی اشتغال، کارآفرینی و مهارت‌های زندگی برای یک هزار و سه نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح استان در قالب ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برگزار شد، اظهارکرد:  با توجه به ارزیابی و نظرسنجی‌های انجام گرفته، روند اجرای طرح سرباز ماهر در استان اردبیل موفق و رضایت بخش بوده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه نیروهای مسلح استان مشارکت خوبی در اجرای این طرح ملی داشتند، یادآور شد: با توجه به اینکه این طرح برای اولین‌بار در اردبیل اجرا شد، نارسایی‌هایی در حوزه هماهنگی نیروهای مسلح به دلیل محدودیت‌های آنان وجود داشت که جهاددانشگاهی با توجه به سبقه و تجربیاتی که در اجرای طرح‌های مختلف داشت، توانست ناهماهنگی‌ها را برطرف و طرح را اثر بخش به اتمام برساند.

نگاهی با اشاره به اینکه طرح سرباز ماهر می‌تواند از طرح‌های موفق در سال‌های آتی نیز باشد، تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود پادگان‌های آموزشی در اولویت اجرای طرح سرباز ماهر قرار بگیرند تا با تجمیع نیروهای مسلح بتوانیم در ارائه آموزش‌های کابردی تاثرگذاری بیشتری داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی استان اردبیل ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌ مدرسان مجرّب در اجرای دوره‌های آموزش تخصصی و عمومی طرح سرباز ماهر توانست با برنامه‌ریزی مناسب و اصولی، این طرح را با کیفیت بالا و در سطح قابل قبولی اجرا کند که تلاش آنان جای قدردانی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha