• دوشنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۲
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 98110705220
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

همزمان با دهه فجر؛

۳۰۷ پروژه در چهارمحال و بختیاری افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

۳۰۷ پروژه در چهارمحال و بختیاری افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه فجر امسال، ۳۰۷ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴۳۶ میلیارد تومان در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‎‌شود.

به گزارش ایسنا مجید نظری ۷ بهمن‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، اظهار کرد: امسال ۲۶۱ پروژه با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۳۰۷ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۸۸۰ نفر در استان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: از مجموع پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری ۵۵ پروژه ملی، ۴۷ پروژه استانی و ۱۵۹ پروژه سایر است، همچنین از مجموع اعتبارات هزینه شده برای افتتاح این پروژه‌ها ۸۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، ۳۴ میلیارد تومان استانی و ۱۸۵ میلیارد تومان از محل سایر اعتبارات بوده است.

نظری با اشاره به اینکه ۴۶ پروژه در دهه فجر امسال آماده کلنگ‌زنی است، تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای این پروژه‌ها بالغ بر ۱۲۹ میلیارد تومان بوده که ۱۰۲ میلیارد تومان آن از اعتبارات ملی و ۲۷ میلیارد تومان از محل سایر اعتبارات خواهد بود.

وی از افتتاح ۶ پروژه فرهنگی، ۸ پروژه گردشگری، ۱۶ پروژه آموزشی، ۲۳ پروژه صنعتی، ۲ پروژه ورزشی، ۷ پروژه فضای اداری، ۱۳۰ پروژه زیرساخت، ۱۷ پروژه کشاورزی، ۲۹ پروژه دامپروری، ۱۹ پروژه بهداشتی، درمانی و ۴ پروژه خدماتی در دهه فجر امسال خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: بیشترین پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری مربوط به شهرستان شهرکرد با ۵۵ پروژه، اعتبار بالغ بر ۶۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۳۰۴ نفر و ۱۸ پروژه با اعتبار مورد نیاز ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آماده کلنگ‎‌زنی است.

وی از افتتاح یک پروژه گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی در استان خبر داد و گفت: میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

نظری با اشاره به اینکه سال گذشته پرونده مسکن مهر در استان بسته شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مشکل حقوقی واحدهای مسکن مهر برطرف شد و در دهه فجر امسال ۹۰ واحد مسکن مهر در بروجن با اعتبار هزینه شده ۹ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha