• سه‌شنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98110806104
  • خبرنگار : 50233

رئیس ستاد انتخابات استان به ایسنا خبر داد:

هنوز هیچکدام از داوطلبان ردصلاحیت شده استان سمنان تایید نشدند

هنوز هیچکدام از داوطلبان ردصلاحیت شده استان سمنان تایید نشدند

ایسنا/سمنان رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: هنوز هیچکدام از نامردهای ردصلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت این استان تاییدصلاحیت نشده است.

حبیب‌الله خجسته‌پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هنوز هیچکدام از داوطلبان ردصلاحیت شده این استان تاییدصلاحیت نشدند.
وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا در خصوص برخی اخبار غیررسمی منتشر شده در شبکه های اجتماعی در خصوص تایید صلاحیت برخی نامزدها خاطرنشان کرد: براساس قوانین شورای نگهبان تا پایان وقت اداری 11 بهمن‌ماه برای پاسخگویی به اعتراضات فرصت دارد و لذا هنوز اعلام رسمی به ستاد انتخابات استان و یا فرمانداری‌ها صورت نگرفته است.

وی هرگونه تاییدصلاحیت احتمالی را منوط به اعلام رسمی شورای نظارت بر انتخابات و شورای نگهبان دانست و اضافه کرد: شورای نگهبان بعد از رسیدگی به اعتراضات نتایج را به داوطلبان و نهاد متولی اعلام می‌کند.
رئیس ستاد انتخابات استان سمنان از آماده‌سازی زیرساخت های لازم برای برای برگزاری انتخابات در استان خبر داد و گفت: برنامه های ستاد انتخابات استان براساس تقویم انتخاباتی و برنامه ریزی انجام شده در حال انجام است و مشکلی از این بابت در استان وجود ندارد.

به گزارش ایسنا- سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان سمنان پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا  از عدم احراز و ردصلاحیت 95 نفر از داوطلبان انتخابات در این استان خبر داده بود.

بنا به گفته حجت الاسلام حسنعلی عربی در مجموع 158 نفر برای انتخابات مجلس دوره یازدهم در این استان ثبت‌نام کرده بودند که 10 نفر از آنها انصراف داده بود و از 148 کاندیدای باقی‌مانده 53 داوطلب نمایندگی مجلس تاییدصلاحیت و 95 نفرنیز عدم احراز و یا ردصلاحیت شدند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha