• چهارشنبه / ۹ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 98110906465
  • خبرنگار : 50223

رئیس هیات ناشنوایان استان خبر داد

تیم شطرنج ناشنوایان کهگیلویه و بویراحمد قهرمان کشور شد

تیم شطرنج ناشنوایان کهگیلویه و بویراحمد قهرمان کشور شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس هیات ناشنوایان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اولین بار در تاریخ ورزش استان تیم شطرنج ناشنوایان کهگیلویه و بویراحمد عازم رقابتهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی شد که با اقتدار قهرمان رقابتهای شطرنج ناشنوایان کشور را کسب کرد.

سردار پاریاد افزود: اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور شطرنج آقایان ناشنوایان کشور، یادواره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت دهه مبارک فجر پس از دو روز برگزاری با حضور ۶۰ ورزشکار از ۱۵ استان در کافه ورزش ایران مال در تهران برگزار شد.
وی اظهارکرد: در بخش تیمی، تیم شطرنج ناشنوایان کهگیلویه و بویراحمد بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم اصفهان دوم شد و تیم مازندران بر سکوی سوم ایستاد.
رئیس هیات ناشنوایان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در بخش انفرادی، آرمین رحمت پور از گیلان اول شد، رضا گرمسیری از لرستان و جمال صداقت جو از کهگیلویه و بویراحمد مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، پاریاد تصریح کرد: این دوره از مسابقات در ۵ دور و به روش سوئیسی برگزار شد.
گفتنی است که ترکیب تیم شطرنج ناشنوایان کهگیلویه و بویراحمد در این رقابتها را جمال صداقت جو، اسحاق حقیقی، اردشیر طارمیان، حسین ساجدیان تشکیل می دادند. داوود رضوی بعنوان مربی و قادر محمدی سرپرست تیم را همراهی کردند.
در این رقابتها و در ترکیب تیم شطرنج ناشنوایان استان، جمال صداقت جو با کسب مقام سوم، به اردوی تیم ملی شطرنج ناشنوایان کشور دعوت شد.
اسحاق حقیقی چهار برد و یک باخت، اردشیر طارمیان سه برد و یک مساوی و یک باخت و حسین ساجدیان سه برد و دو باخت برای تیم شطرنج ناشنوایان استان کسب کردند.
رقابتهای شطرنج ناشنوایان قهرمانی آقایان کشور روزهای پنجم تا هفتم بهمن ماه در تهران برگزار شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha