• پنجشنبه / ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ / ۲۰:۳۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 98111007054
  • منبع : نمایندگی لرستان

سردار مویدی:

افتخار ما این است در کنار شهدا باشیم

افتخار ما این است در کنار شهدا باشیم

ایسنا/لرستان رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور گفت: افتخار ما این است که در کنار شهدا باشیم.

سردار مویدی در سومین جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس و دومین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: آرامش و آسایش امروز کشور را مدیون رشادت‌ها و سلحشوری فرزندان انقلاب و سرداران شهید همچون سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستیم.

وی تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم برنامه‌ها در جهت خدمت به خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان باشد و با تمام توان به آنان خدمت کنیم.

مویدی ضمن اشاره به اینکه عزت و اقتدار امروز نظام را مدیون شهدا هستیم، افزود: شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های آنها از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی هستند، بر اساس تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری باید برای حفظ آثار و ارزش‌های ایثارگران بکوشیم و با خدمت به آنها در عمل به ارزش‌های نظام پایبند باشیم.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور تصریح کرد: افتخار ما این است که در کنار شهدا باشیم و یاد آنها را با برگزاری مراسمی مانند غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای روستای صاحب‌الزمان که تاکنون دولتمردان نظام مانند مقام معظم رهبری و فرماندهان ارشد کشور در کنگره‌ها و یادواره‌های برگزار شده در این روستا حضور پیدا کرده‌اند، گرامی بداریم.

وی گفت: به منظور برگزاری مراسم تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران در ایام مبارک دهه فجر، پیشنهاد تشکیل کمیته‌های پشتیبانی، تبلیغات، بهداشتی و امنیتی را مطرح و کرده‌ایم.

مویدی با اشاره به جایگاه شهدای لرستان در جنگ تحمیلی گفت: روستای صاحب الزمان به لحاظ مشارکت نیروهای مردمی در قالب بسیجی و رزمنده یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین روستاهای استان در هشت سال دفاع مقدس است که باید در معرفی جایگاه شهدای این روستا تمام توان خود را به‌کار ببندیم تا گوشه‌ای از ارادت خود را به خانواده‌های شهدا و ایثارگران روستای صاحب‌الزمان نمایش دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha