• شنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ / ۰۸:۵۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 98111207553
  • خبرنگار : 50182

جانشین پلیس راه کرمانشاه:

تمام محورهای استان باز است/ تردد در گردنه‌ها و جاده‌های "اورامانات" فقط با زنجیرچرخ

تمام محورهای استان باز است/ تردد در گردنه‌ها و جاده‌های "اورامانات" فقط با زنجیرچرخ

ایسنا/کرمانشاه جانشین پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف در تمامی محورهای استان از بامداد امروز(12 بهمن) گفت: با تلاش نیروهای راهداری هم اکنون تمامی محورهای اصلی بازگشایی شده و تردد برقرار است.

سرهنگ عبادالله محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شروع بارش برف از ساعت 5 صبح امروز(شنبه) در تمامی محورهای استان گفت: از همان ساعات اولیه بارش کار تیغه زنی و نمک پاشی محورها به همت نیروهای راهداری انجام شد و همین امر موجب شده در حال حاضر محور اصلی مسدود در استان نداشته باشیم.

وی افزود: در حال حاضر تردد در تمامی معابر اصلی استان برقرار است و تنها در گردنه های برف گیر مانند مله ماس، بیدسرخ و قلاجه، تردد تنها با داشتن زنجیر چرخ امکان پذیر است.

محمدی خاطرنشان کرد: به دلیل بارش برف سنگین در محورهای اورامانات تردد در جاده های این منطقه نیز تنها با زنجیر رخ امکان پذیر است.

جانشین پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه ارتفاع برف در بیشتر نقاط استان به 10 سانتیمتر رسیده است، گفت: در گردنه ها ارتفاع برف حدود 20 سانتی متر بوده و برای تسهیل تردد در این محورها گشت های پلیس راه بصورت ثابت حضور دارند.

محمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 90 تیم گشتی محسوس و نامحسوس محورهای استان را تحت پوشش دارند.

جانشین پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به شرایط نامساعد جوی، از رانندگان خواست تا بطور جد از انجام سفرهای غیرضروری در این شرایط خودداری کنند.

وی افزود: همچنین توصیه می شود رانندگان پیش از حرکت حتما از سلامت فنی خودروی خود مطمئن شده و تجهیزات زمستانی بویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

محمدی خاطرنشان کرد: در این شرایط همراه داشتن پتو، لباس گرم و مقداری خوراکی هم توصیه می‌شود.

جانشین پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به افزایش احتمال لیز خوردن خودروها در شرایط لغزندگی محورها، گفت: در این شرایط توصیه می‌شود حتما رانندگان رعایت سرعت مطمئنه را داشته وفاصله طولی را رعایت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha