• شنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۹:۱۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 98111208410

افتتاح چند نمایشگاه در ابرکوه همزمان با اولین روز دهه مبارک فجر

افتتاح چند نمایشگاه در ابرکوه همزمان با اولین روز دهه مبارک فجر

ایسنا/یزد ابرکوه در آغازین روز از دهه مبارک فجر شاهد ویژه برنامه‌های متعددی از جمله افتتاح چند نمایشگاه‌ بود.

صبح امروز هم‌زمان با دوازدهم بهمن‌ماه سالروز ورود بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به ایران، آیین نواختن زنگ انقلاب در کلیه مدارس ابرکوه و به‌صورت نمادین به میزبانی آموزشگاه پسرانه ابوذر و با حضور دانش آموزان دبیرستان شهید بهشتی، فرماندار، امام‌جمعه، فرمانده سپاه و سایر مسئولین شهرستان برگزار شد.

در ادامه رژه خودرویی و موتوری نیروهای مسلح شهرستان از میدان ولی‌عصر (عج) آغاز و پس از عبور از خیابان‌های اصلی شهر ابرکوه به گلزار شهدای شهرستان ختم شد که طی مراسمی با حضور دانش آموزان، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، قبور آنان عطرافشانی شد.

برپایی جشنواره توانمندی‌های روستاهای جنوب و شرق بخش مرکزی ابرکوه در روستای شمس‌آباد از دیگر برنامه‌های آغاز دهه مبارک فجر ابرکوه بود.

در این جشنواره ضمن نواخته شدن زنگ انقلاب، نمایشگاهی از دستاوردهای فرهنگی و هنری، تولیدات خانگی و صنایع‌دستی مردمان روستا در معرض دید عموم قرار گرفت.  

سپس مسئولین شهرستان در مراسم افتتاح نمایشگاه فرهنگی، صنایع‌دستی و غذایی که به همت بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها و پایگاه مقاومت بسیج حضرت مریم (س) برگزار شد حضور یافته و از بخش‌های مختلف نمایشگاه بازدید کردند.

در ادامه نیز نمایشگاه عکس «عشایر از قاب دوربین» با حضور فرماندار، امام‌جمعه و جمعی از مسئولین در محل بیت العباس (ع) به همت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، افتتاح شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha