• سه‌شنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ / ۰۸:۴۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98111510455
  • خبرنگار : 50241

مدیر توزیع برق شهرستان‌های رزن و درگزین خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی ۶ پروژه عمرانی در دهه فجر

افتتاح و کلنگ‌زنی ۶ پروژه عمرانی در دهه فجر

ایسنا/همدان مدیر توزیع برق شهرستان‌های رزن و درگزین از افتتاح و کلنگ زنی شش پروژه عمرانی در ایام دهه فجر و ۵۳ پروژه برق رسانی به متقاضیان با اعتباری افزون بر شش میلیارد تومان خبر داد.

مازیار بلالی‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همگام با خدمتگزاران میهن اسلامی که عزم خویش را برای سربلندی کشور و برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با تلاشی صادقانه و همتی بلند به کار گرفته اند تا چرخه های توسعه و آبادانی کشور شتاب گیرد، توزیع برق شهرستان رزن نیز در این راستا با افتتاح و بهره برداری از چندین پروژه سهمی در این توسعه خواهد داشت.

وی افزود: پرسنل این مدیریت با ۱۱۸۷ کیلومتر خط فشار متوسط و ۶۱۳ کیلومتر خطوط فشار ضعیف و ۱۳۶۸ دستگاه ترانسفورماتور وظیفه خدمت رسانی به ۴۶ هزار و ۷۹۶ مشترک را در این شهرستان به عهده دارد.

بلالی‌مقدم از افتتاح  همزمان پنج پروژه برق رسانی با اعتباری افزون بر ۵.۵ میلیارد تومان در دهه فجر امسال در شهرستان رزن خبر داد و گفت: پروژه روشنایی بلوار شهر قروه به روستای عمان به طول ۸۰۰ متر با اعتباری افزون بر ۱۷۵ میلیون تومان و پروژه روشنایی بلوار روستای کاج به طول ۵۰۰ متر با اعتباری افزون بر ۱۳۳ میلیون تومان نیز امسال به بهره برداری رسیده است و شبکه روشنایی معابر بلوار ورودی شهر قروه با متراژ ۲۰۰ متر و بلوار شاهنجرین به طول ۱۰۰۰ متر در مجموع با اعتباری افزون بر ۱۶۰ میلیون تومان در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه ۳.۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیون تومان در سطح دو شهرستان احداث شده است، ادامه داد: هفت دستگاه ترانس عمومی با اعتباری افزون بر ۲۶۰ میلیون تومان برای افزایش قابلیت اطمینان شبکه و رفع ضعف ولتاژ مشترکین در سطح دو شهرستان احداث شده است و احداث شبکه دومداره پست کرفس نیز در دهه فجر امسال کلنگ زنی خواهد شد.

مدیر توزیع برق شهرستان‌های رزن و درگزین خاطرنشان کرد: در سالجاری برای برق رسانی به متقاضیان جدید در بخش کشاورزی و صنعتی ۵۳ دستگاه ترانسفورماتور و ۱۸ کیلومتر خط فشار متوسط با اعتباری افزون بر ۴.۲ میلیارد تومان انجام شده است.

وی با بیان اینکه برداشت شبکه و ثبت اطلاعات شبکه فشار ضعیف شهرهای رزن، قروه و دمق در سامانه GIS با اعتباری افزون بر ۴۰ میلیون تومان انجام گرفته و در شهر کرفس درحال انجام است، اضافه کرد: احداث ۴ کیلومتر و ۶۰۰ متر شبکه فشار متوسط با اعتباری افزون بر ۴۰۰ میلیون تومان برای برق رسانی به مجتمع گلخانه عمان انجام گرفته است.

بلالی مقدم اظهار کرد: در راستای مدیریت مصرف انرژی برق امید است در سال آینده با همکاری و رعایت الگوی مصرف مشترکین برق به ویژه مشترکین صنعتی و کشاورزی به دنبال انعقاد تفاهم نامه ای بودیم تا صاحبان صنایع و کشاورزان در زمان اوج مصرف، مصرف خود را کاهش دهند و مشمول تخفیف های هزینه پراختی برق شوند.

وی اضافه کرد: در این راستا این مدیریت اقدام به توزیع بیش از ۱۶ هزار بروشور و برگزاری جلسات آموزشی مدیریت مصرف در سطح مدارس و ادارات شهرستان و عقدتفاهم نامه با مشترکین کشاورزی و صنعتی کرده است.

بلالی مقدم افزود: در راستای حذف قبوض کاغذی و از محل صرفه جویی این طرح در هشت مدرسه شهرستان توزیع لوازم التحریر انجام شده و با همکاری بیش از پیش مردم امید است این رویه در مدارس بیشتری اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه میزان کاهش تلفات انرژی در حال حاضر به ۱۲ درصد رسیده که در تلاش هستیم این میزان تا پایان سال به ۱۰ درصد کاهش پیدا کند، گفت: برای اصلاح شبکه های برق مشترکین شش مانور عملیاتی در سالجاری اجرا شده و با اقدامات انجام شده ۸۱ دستگاه کات اوت و سه سری خطاسنج برای بالا بردن سطح تجهیزات مانوری بر روی شبکه نصب شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha