• پنجشنبه / ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۸:۵۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98111712798
  • خبرنگار : 50265

فرهانی: اسکوچیچ به تیم ملی کمک خواهد کرد

ایسنا/اصفهان مربی تیم فوتبال صنعت نفت‌آبادان گفت: اسکوچیچ مربی بزرگی است و در این شرایط سخت به تیم ملی کمک خواهد کرد. شرایط در تیم ملی متفاوت است و به او سخت نمی‌گذرد.

کاظم فرهانی، مربی تیم فوتبال صنعت نفت‌آبادان در نشست‌خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: باید از  اسکوچیچ که زحمات زیادی را برای تیم کشیدند تشکر کنم و برای او در آینده آرزو موفقیت می‌کنیم. 

وی ادامه داد: ذوب‌آهن همیشه تیم خوبی بوده است و اکنون در جایگاه خوبی نیست، اما این تیم ریشه‌دار است. تیم حریف را آنالیز کرده‌ایم و بر روی نقاط ضعف و قوت ذوب‌آهن کار کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، مربی تیم فوتبال صنعت‌ نفت‌آبادان ادامه داد: امیدوارم فردا بازی خوبی باشد و هر دو تیم نمایش مناسبی داشته باشند. بازهم می‌گویم جایگاه ذوب‌آهن مناسب این تیم نیست و کار ما فردا دشوار خواهد بود. تقابل این دو تیم همیشه خوب بوده است و فردا هم همین‌گونه خواهد بود. 

وی در خصوص برابری تعداد گل زده تیمش با تعداد گل دریافتی بیان کرد: امسال گل‌های زیادی به ثمر رسانده‌ایم ‌و متاسفانه در مقابل‌ گل‌های زیادی را نیز دریافت کرده‌ ایم. شرایط مالی باشگاه خوب نیست و از نظر نتیجه خوب بود اما از لحاظ مالی مناسب نبود و نتوانستیم تیم را تقویت کنیم. امیدوارم بتوانیم نقاط ضعف را پوشش دهیم.

فرهانی تصریح کرد: متاسفانه در شهر آبادان با وجود شرکت نفت، پتروشیمی و منطقه آزاد امکانات سخت‌افزاری مناسبی نداریم و برای کسب سهمیه و مقام این موضوع نیاز است. 

وی ادامه داد: زمان آن رسیده که تیم ریشه‌داری مانند صنعت نفت‌آبادان به سهمیه آسیایی دست پیدا کند. امیدوارم مسئولان کمک کنند و هواداران هماهنند همیشه تیم را حمایت کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص جدایی اسکوچیچ از این تیم گفت: اسکوچیچ مربی خوبی است. نتوانستیم بازیکن جدید بگیریم تا تیم تقویت شود. خود او نیز تمرکز لازم برای کمک به تیم را نداشت. اواخر نیم‌فصل مشکلاتی داشتند و خواستار جدایی از تیم بودند اما مدیریت باشگاه تلاش کرد وی را از تصمیمش صرف نظر کند اما او تصمیمش را گرفته بود و جدایی او به سود هر دو طرف بود.

وی با تاکید به بالا بودن بار فنی اسکوچیچ اظهار کرد: اسکوچیچ مربی بزرگی است و در این شرایط سخت به تیم ملی کمک خواهد کرد. شرایط در تیم ملی متفاوت است و به او سخت نمی‌گذرد.

فرهانی در مورد مصدومان تیمش در دیدار فردا گفت: عبدالله ناصری مصدوم است اما سایر بازیکنان در شرایط خوبی هستند، با آمادگی خوبی به اصفهان آمده‌ایم و حتما بازیکنان و کادر فنی تمام تلاششان را برای تدام شرایط خوب صنعت نفت ادامه پیدا کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha