• جمعه / ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 98111813065
  • خبرنگار : 50022

استاندار البرز:

۷۰ درصد تولید و صادرات دارویی کشور از البرز صورت می‌گیرد

۷۰ درصد تولید و صادرات دارویی کشور از البرز صورت می‌گیرد

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: البرز استان نوپایی است ولی محصولات استراتژیک کشور را تولید می‌کند و همچنان در حوزه تولید سربلند است.

عزیزاله شهبازی روز جمعه ۱۸ بهمن در هفتمین روز از دهه مبارک فجر در مراسم افتتاح نمایشگاه نمونه ای از دستاوردهای تولیدی و خدماتی البرز به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کرج، افزود: این نمایشگاه توانسته تنها بخش اندکی از دستاوردهای انقلاب را در معرض دید عموم قرار دهد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: این توانمندی ها و دستاوردها در حوزه های دارویی، کشاورزی، دانش بنیان، شتاب دهنده ها و... در شرایط سخت و تحریم ها حاصل شده است.

شهبازی این نمایشگاه، مشتی از خروارها اقدامات، ابتکارات و خلاقیت های فرزندان این مرز و بوم است، گفت: سراسر استان را به شکل مستمر رصد می کنم و از نزدیک شاهد بروز و ظهور دستاوردها در حوزه های مختلف هستم.

وی با اشاره به اینکه شکوفایی فرصت های نهفته البرز را وظیفه خود می دانم، اضافه کرد: یکی از ماموریت های اساسی خود را ایجاد و رونق اشتغال و تولید در البرز با توجه با هدف بهره برداری از ظرفیت های موجود می دانم.

استاندار البرز گفت: تولیدات البرز برای کشور بسیار حائز اهمیت است و گاهی با بررسی تولیدات هایتک جوانان ایرانی در البرز شگفت زده می شویم.

وی افزود: دانش و نظام و دولت در البرز بسیج شده اند تا بسترهای خلاقیت و نوآوری برای تحقق اقتصاد مقاومتی طبق منویات مقام معظم رهبری مهیا شود.

شهبازی عنوان کرد: البرز در حوزه های کشاورزی، صنعت و خدمات ظرفیت های بزرگی دارد که به طور قطع در آینده نزدیک نیز با گسترش بسترهای خدماتی از طریق شتاب دهنده ها، شاهد تحول خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برندهای شاخص و معتبری در البرز مستقر هستند، گفت: بیش از ۷۰ درصد تولید و صادرات داروی کشور از البرز صورت می گیرد.

شهبازی افزود: بیش از ۷۰ درصد از قطعه سازی کشور در البرز است و همچنین این استان قطب تولید ماکارانی و محل استقرار میز ماکارانی کشور است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha