• دوشنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۸:۱۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 98112115871
  • منبع : نمایندگی ایلام

رئیس مرکز خبر داد:

آغاز پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت بهمن در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام

آغاز پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت بهمن در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام

ایسنا/ایلام رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام از آغاز پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت بهمن ماه خبرداد.

«شهریار رستمی» درگفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت بهمن ، در رشته‌های روابط عمومی، نرم‌افزار- برنامه سازی کامپیوتری، تجهیزات پزشکی – تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی و دوخت و تکنولوژی لباس ،  طراحی و الگوسازی پوشاک و مهندسی فناوری اطلاعات و  گرافیک از 20 بهمن آغاز شده و تا 27 این ماه ادامه خواهد داشت.

وی  با اشاره به شرایط ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت، گفتعلاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی و ارائه مدارک مورد نیاز از جمله کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، ۶ قطعه عکس، آخرین مدرک تحصیلی، دیپلم، پیش دانشگاهی و یا کاردانی و کارت پایان خدمت برای پسران نسبت به تکمیل پرونده و ثبت‌نام اقدام کنند.

رئیس مرکز علمی کاربردی ایلام با بیان اینکه پذیرش دانشجو در این مرکز بدون کنکور است و علاقمندان دارای حداقل مدرک دیپلم می‌توانند در این مرکزدانشجو شوند، تصریح کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام یکی از مراکز علمی شاخص استان است و  هم از لحاظ زیرساخت و امکانات آموزشی و هم از لحاظ دانش و تخصص مدرسان جزء بهترین مراکز استان است و دانشجویان این مرکز می‌توانند از خدمات مرکز نوآوری و شکوفایی و دیگر مراکز و فرصت‌های منحصر به فرد جهاددانشگاهی در معاونت‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی برای فعالیت دانشجویی بهره‌مند شوند.

وی گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت این مرکز به ایلام – بلوار تعمیرکاری – خیایان فداییان اسلام مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 08432243570 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha