• شنبه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 98112618826
  • خبرنگار : 50022

استاندار البرز:

برای مردم کاندیدایی اهمیت دارد که در راه حل مشکلات گام بردارد

برای مردم کاندیدایی اهمیت دارد که در راه حل مشکلات گام بردارد

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: دشمنان، اقتصاد کشور را نشانه گرفته‌اند تا عرصه را به مردم تنگ کنند و به هدف اصلی خود تحت عنوان عدم مشارکت در انتخابات و عدم حمایت مردم از منافع و مصالح کشور برسند.

عزیزالله شهبازی در جلسه ستاد انتخابات استان که روز شنبه ۲۶ بهمن در استانداری البرز برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س)، گفت: ما به عنوان کارگزاران نظام، مجد و سرفرازی بیش از پیش نظام طبق منویات مقام معظم رهبری را در نهایت اتحاد و انسجام، دنبال می‌کنیم و در این مسیر به جز جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، هیچ سمت، سو و سلیقه شخصی را دخیل نخواهیم کرد.

شهبازی با اشاره به اینکه سال ۹۸ یکی از سال های پر فراز و نشیب کشور و همچنین منطقه بود، افزود: حوادث و اتفاقات بسیاری را در حوزه‌های مختلف شاهد بودیم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: دشمنان، اقتصاد کشور را نشانه گرفته‌اند تا عرصه را به مردم تنگ کنند و به هدف اصلی خود تحت عنوان عدم مشارکت در انتخابات و عدم حمایت مردم از منافع و مصالح کشور برسند.

شهبازی با بیان اینکه کاندیداها به قانون انتخابات و روند برگزار آن اشراف کامل دارند، گفت: وظایف کاندیداها، هیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات طبق قانون مشخص است.

وی افزود: برای مردم کاندیدایی حائز اهمیت است که در راه حل مشکلاتشان گام بردارد، از این رو سمت و سویی را مد نظر ندارند.

استاندار اضافه کرد: بی طرفی ما به عنوان برگزار کنندگان انتخابات، موجبات اعتماد و مشارکت حداکثری مردم را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای تاثیر بسزایی در افزایش اقتدار و امنیت میهن اسلامی دارد، گفت: مشارکت حداکثری مردم عامل رشد و شکوفایی کشور است چراکه امنیت مهمترین مولفه توسعه در هر کشوری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha