• یکشنبه / ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 98112719755
  • منبع : نمایندگی کردستان

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

خون سردار سلیمانی نهضت و انقلابی جدید در منطقه ایجاد کرد

خون سردار سلیمانی نهضت و انقلابی جدید در منطقه ایجاد کرد

ایسنا/کردستان فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: خون به ناحق ریخته شده‌ای سردار سلیمانی در منطقه و جهان نهضت و انقلابی به پا کرد، گر چه ترور ناجوانمردانه مالک اشتر سپاه اسلام توسط شرور ترین افراد صورت گرفت اما خونش برای جهان اسلام برکت داشت.

سردار سید صادق حسینی امروز(۲۷ بهمن) در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی، با اشاره به گرامیداشت یاد مالک اشتر سپهبد شهید قاسم سلیمانی و یاران شهیدش، اظهار کرد: یاد و خاطره این شهیدان همیشه در تاریخ الگو است و درحرکت ما تأثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: خون به ناحق ریخته شده‌ سردار سلیمانی در منطقه و جهان نهضت و انقلابی به پا کرد، گرچه ترور ناجوانمردانه مالک اشتر سپاه اسلام توسط شرور ترین افراد صورت گرفت اما خونش برای جهان اسلام برکت داشت.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، بیان کرد:  منظومه فکری و انقلابی شهید حاج قاسم سلیمانی، یک مکتب انقلابی، آزادی‌بخش و رهایی‌بخش برای جهان اسلام شده است.

سردار حسینی ذکر کرد: دشمنان تصور می‌کردند که اگر شمع وجود این مکتب را خاموش کنند می‌توانند وجود خود را در این منطقه گسترش دهند اما کور خواندند چراکه در آسیا، آفریقا، اروپا و خود آمریکا افرادی برای خون‌خواهی شهید سلیمانی بلند شدند.

وی در ادامه عنوان کرد: انتقام بزرگ خون این شهید به‌وسیله محور مقاومت زنده و زنده‌تر خواهد شد و به دنبال انتقام آمریکای جنایت‌کار هستیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: با شهادت این شهید ملت مسلمان ایران قدرتمند و بزرگ شدند و رهبری در جهان درخشید چراکه مالک اشتر، جهانی شد و یک مکتب جدید به وجود آمد.

سردار حسینی افزود: نیروهای سپاه اسلام آن‌قدر قدرتمند شده‌اند که به بزرگ‌ترین پایگاه تروریستی آمریکا در منطقه حمله کردند اما آن‌ها باوجود تهدیدهایی ازجمله حمله به ۵۲ نقطه فرهنگی، جرات پاسخگویی را نداشتند.

وی گفت: در این راستا رهبر اسلام به ذلیل بودن آمریکا در منطقه اشاره کرده بود؛ لذا یکی از بزرگ‌ترین و ارزشمندترین، مؤمن‌ترین و انقلابی‌ترین مرد این سرزمین را ازدست‌داده‌ایم اما مردم ایران در منطقه همچون سردار سلیمانی هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: تا آخرین قطره خون یاد و نام شهید سلیمانی را فراموش نخواهیم کرد و از کشور و انقلاب مان دفاع خواهیم کرد.

سردار حسینی در پایان یادآور شد: حضور مردم در ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان دشمن بود لذا در دوم اسفند روز انتخابات در پای صندوق های رای حضور گسترده خواهیم داشت و جواب می دهیم که برای کشور و سرنوشت خومان اهمیت قائل هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha