به گزارش ایسنا، در راستای فراهم کردن بستری جهت بهرهگیری از فکر، اندیشه، توان علمی و تجربه عملی تمام همکاران شاغل در آموزشوپرورش استثنایی (از مدرسه تا ستاد) در فرایند تصمیم سازی و تصمیمگیری و سیاستگذاری کلان سازمان آموزشوپرورش استثنایی کشور، "شیوهنامه طرح نظام تصمیمگیری مشارکت محور" در قالب ۷ ماده و ۶ تبصره در جلسه شورای معاونین سازمان ۱۱ بهمن ۹۸ تصویب و جهت اجرا به ادارات آموزشوپرورش استثنایی استانها ابلاغ شد.
به گزارش مرکز اطلاعرسانی و روابط عمومی وزارت آموزشوپرورش، هدف از این طرح؛ جلب مشارکت و استفاده بهینه از نظرات و تجربیات ذینفعان و صاحبنظران در حل مسائل و مشکلات و ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات به جامعه هدف، فراهم آوردن فضایی جهت بهرهگیری از فکر، اندیشه و توان علمی و تجربه عملی همکاران در تصمیم سازی، تصمیمگیری، اصلاح و ارتقای سطح برنامهها و فعالیتهای آموزشوپرورش استثنایی کشور، تقویت روحیه همفکری، احساس مسئولیت، همکاری و توسعه فعالیت گروهی و تمرکززدایی و توجه به تفاوتهای فرهنگی و اجتماعی در تصمیمگیریها (تصمیمگیریهای بومی)، است.
انتهای پیام
نظرات