• چهارشنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 98121411032

دستگیری ۲۱۸ مجرم مواد مخدر صنعتی در ابرکوه از ابتدای امسال

دستگیری ۲۱۸ مجرم مواد مخدر صنعتی در ابرکوه از ابتدای امسال

ایسنا/یزد نماینده انتظامی شهرستان ابرکوه از کشف ۸۰۹ کیلو و ۷۶۹ گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

«محمد سالاری‌پناه» در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان ابرکوه اظهار کرد: از ابتدای فروردین امسال تاکنون قریب ۹۶ طرح در حوزه پاک‌سازی نقاط آلوده شهری، محورهای مواصلاتی و ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان ابرکوه صورت گرفته است که منجر به کشف ۸۰۹ کیلو ۷۶۹ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی شده است.

نماینده انتظامی شهرستان با بیان این که از مقادیر مواد مخدر مکشوفه توسط پلیس مواد مخدر شهرستان، قریب به ۸۰۴ کیلوگرم مربوط به محورهای مواصلاتی و بیش از پنج کیلوگرم هم مربوط به بازرسی‌های سطح شهر بوده است، اضافه کرد: در این رابطه تاکنون ۲۰۱ مورد پرونده تشکیل شده و ۱۷ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

سالاری‌پناه اعلام کرد: ۱۲ کیلو و ۸۰۰ گرم از کشفیات مربوط به مواد صنعتی از جمله هروئین و شیشه بوده که منجر به دستگیری ۲۱۸ مجرم در این زمینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: به درخواست برخی خانواده‌ها و همچنین در جهت جمع‌آوری معتادان متجاهر در سطح شهر ابرکوه ، ۴۶ مصرف کننده مواد مخدر حسب دستور دادستانی دستگیر و به کمپ‌های ترک اعتیاد در استان اعزام شدند.

سالاری‌پناه در پایان راجع به قاچاق کالا نیز تأکید کرد: هرچند کالای قاچاقی نداریم که بخواهد از شهرستان ابرکوه خارج شود تا کنترل کنیم ولی در حال حاضر ایستگاه فراغه در این شهرستان فقط مسیر خروجی شهرستان به سمت استان فارس را کنترل می‌کند و این در حالیست که ورودی قاچاق کالا بیشتر از سوی استان فارس اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha