• چهارشنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ / ۲۲:۱۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 98122116745
  • خبرنگار : 50223

مدیرکل تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کشف ۱۱۲ هزار عدد دستکش احتکار شده در کهگیلویه

کشف ۱۱۲ هزار عدد دستکش احتکار شده در کهگیلویه

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۱۱۲ هزار عدد دستکش و مقداری مواد ضدعفونی با توجه به رصد گسترش چتر اطلاعاتی بر فعالیت محتکران و متخلفان در عرضه تجهیزات پزشکی و بهداشتی در شهرستان کهگیلویه خبر داد.

"براتعلی صالحی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: با حکم دادستان شهر دهدشت و ورود به منزل که همان انبار کالای تجهیزات پزشکی بود، در گشت مشترک تعزیرات حکومتی کهگیلویه، پلیس امنیت، مرکز بهداشت و سازمان صمت در این انبار ۱۱۲ هزار عدد دستکش معادل ۵۶هزار جفت و ۸عدد محلول ۴لیتری ضدعفونی و ۲۰ عدد ماسک نقاب‌دار کشف و ضبط شد.

وی اظهارکرد: کالاها و اقلام کشف شده طی صورتجلسه ای، تحویل مرکز بهداشتی و درمانی شهرستان کهگیلویه شد تا با اولویت بندی در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عاملان اقلام ضروری سلامت احتکار شده در اختیار مقامات قضایی و شعبه رسیدگی به مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قرار می گیرد.

صالحی تصریح کرد: از تمامی مردم شریف استان استدعا داریم که گزارشات خود مبنی بر گرانفروشی و احتکار را از طریق شماره تلفن‌های ۱۱۰ پلیس، ۱۳۵ تعزیرات، ۱۱۳ ستاد خبری اداره اطلاعات و ۱۱۴ ستاد خبری بسیج گزارش دهند.

وی ضمن تشکر از اصناف و کسبه استان که جهت پیشگیری و مقابله با کرونا اقدام به تعطیلی کردند، ادامه داد: انتظار داریم سایر واحدهای صنفی استان که فعالیت آنها در این شرایط ضرورتی ندارد، اقدام به تعطیلی کنند.

همچنین علمدار بازرگان، رئیس اداره تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی، به متخلفان بازار اقلام پیشگیری از کرونا اجازه سو استفاده نمی دهیم.

وی افزود: بازار شهرستان را رصد می کنیم و اجازه تخلف را به سودجویان نخواهیم داد و با محتکران و گرانفروشی به شدت و قوت طبق قانون برخورد خواهیم کرد.

بازرگان بیان کرد: قطعا متخلفان بازار استان شناسایی و به اشد مجازات محکوم می شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha