• دوشنبه / ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 98122619775

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس:

پاسگاه‌های محیط بانی فارس برای مقابله با ویروس کرونا تجهیز می‌شوند

پاسگاه‌های محیط بانی فارس برای مقابله با ویروس کرونا تجهیز می‌شوند

ایسنا/فارس مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس با اشاره به ضدعفونی پاسگاه‌های محیط بانی در مناطق تحت حفاظت این اداره، از تجهیز این پاسگاه‌ها برای مقابله با کروناویروس خبر داد.

حمید ظهرابی دوشنبه ۲۶ اسفند ضمن بازدید از پاسگاه‌های محیط بانی پارک ملی بمو  ضمن بررسی مسائل و مشکلات محیط بانان از تهیه و توزیع بسته مواد بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا در تمام پاسگاه‌های محیط بانی و ساختمان‌های اداری استان برای حفط سلامت سبزپوشان طبیعت در روزهای آتی داد.

او عنوان کرد: در کنار ضدعفونی کردن پاسگاه‌های محیط بانی و محیط های اداری، و تهیه بسته شخصی ضد کرونا، اموزش و اطلاع رسانی ، دستوالعمل‌های لازم و اقدامات ضروری دیگری از طریق پیام رسان‌ها برای آموزش همکاران و مراجعان به این دستگاه انجام شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس همچنین در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: امکان بازدید مجازی از موزه  حیات وحش و تور مجازی بازدید از مناطق تحت حفاظت محیط زیست فارس در روزهای قرنطینه فراهم شده است.

ظهرابی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: در روزهایی که در مقابله با ویروس کرونا در خانه ماندیم برای رفاه حال هموطنان عزیز، این اداره کل امکان بازدید رایگان از تور مجازی موزه حیات وحش و مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان فراهم کرده است.

وی افزود: تور مجازی موزه حیات وحش پارک ملی بمو  و اپلیکیشن تور مجازی شناسنامه مناطق تحت حفاظت محیط زیست فارس در این برهه از زمان که مجبور به قرنطینه و نگهداری کودکان در منزل هستیم، راه اندازی شده است.

ظهرابی ادامه داد: امکان بازدید از موزه بصورت غیرحضوری و از طریق سایت اداره به آدرس  fars.doe.ir  و اپلیکیشن تور مجازی به آدرس http://idefars.ir/env.apk فراهم شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha