• دوشنبه / ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 98122619897

فرمانده انتظامی فارس اعلام کرد:

دستگیری ۸ توزیع کننده مشروبات الکلی در فارس/کشف مواد محترقه

دستگیری ۸ توزیع کننده مشروبات الکلی در فارس/کشف مواد محترقه
عکس آرشیوی است

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری ۸ نفر از توزیع کنندگان مشروبات الکل دست ساز در این استان طی روزهای اخیر خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی دوشنبه ۲۶ اسفند در نشست خبری، ضمن قدردانی از اصحاب رسانه که در راستای امنیت و آرامش سهم بزرگی را دارند، گفت: با توجه به مسمومیت شمار زیادی از شهروندان در فارس بر اثر مصرف مشروبات الکلی، موضوع به شکل جدی‌تر در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

حبیبی با تاکید بر تداوم روند اقدامات پلیس بر علیه تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی، گفت: تاکنون تعداد ۸ نفر از توزیع کنندگان اینگونه مشروبات توسط پلیس دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شده اند.

او ادامه داد: در همین راستا مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی دست ساز کشف و ضبط و زیر نظر قوه قضائیه برای استفاده در کادر درمانی به دانشگاه علوم پزشکی داده می‌شود.

حبیبی ضمن قدردانی از شهروندان شیرازی در خصوص رعایت و عدم تردد در ترافیک شهری که به لغو طرح زوج و فرد انجامید، گفت: امسال ۵۱ تن انواع مواد مخدر کشف که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۶ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین گفت: متاسفانه بسیاری به دلیل استفاده از مواد محترقه که آسیب‌های زیادی را به خانواده‌ها محتمل می‌کند، دچار خسارتهای جبران ناپدیری شدند.

او با تاکید بر اینکه شهروندان در شب چهارشنبه از هر گونه هیچ تجمع و دورهمی خودداری کنند، افزود: احتمال انتقال ویروس کرونا به شدت بالاست.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر خرید و فروش مواد محترقه غیرمجاز در سطح استان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران پلیس یک میلیون و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف کردند که در این رابطه ۱۴ متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha