• دوشنبه / ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۶:۰۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 98122620168
  • خبرنگار : 50176

معاون صمت لرستان:

تداوم تعطیلی اصناف غیر ضرور/ساعات کار فروشگاه‌های بزرگ افزایش یافت

تداوم تعطیلی اصناف غیر ضرور/ساعات کار فروشگاه‌های بزرگ افزایش یافت

ایسنا/لرستان معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از تداوم تعطیلی اصناف غیر ضرور در سطح استان خبر داد.

حسین دالوند امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت مقابله همه جانبه با این بیماری و در راستای جلوگیری از ازدحام در بازار با تصمیم ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا تعطیلی اصناف غیر ضرور در دستور کار قرار گرفته است.

 وی ادامه داد: در همین راستا در روزهای گذشته با دستور مقام قضایی شاهد تعطیلی اصناف غیر ضرور در سطح استان بوده ایم و اصنافی که از قانون پیروی نکنند بر اساس ضوابط با آن‌ها برخورد خواهد شد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در ادامه با اشاره به اینکه اصناف ضرور همچون عرضه‌کنندگان محصولات بهداشتی و مواد غذایی بدون هیچ‌گونه محدودیتی به فعالیت خود ادامه می‌دهند، افزود: واحدهای صنفی عرضه‌کننده کالاهای اساسی و بهداشتی مردم به صورت مستمر به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

دالوند عنوان کرد: در همین راستا با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هیچ‌گونه کمبود کالایی در سطح استان وجود ندارد و مردم نگرانی در این امر نداشته باشند.

وی اظهار داشت: در راستای خدمات‌رسانی به هم استانی های لرستانی مراکز عرضه‌کننده کالاهای اساسی در ایام تعطیلات پایان سال بدون هیچ‌گونه تعطیلی و وقفه به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در ادامه با اشاره به افزایش ساعات کاری فروشگاه‌های بزرگ در سطح استان، افزود: طی جلسات برگزار شده با نمایندگان فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای مقرر شد تا این مراکز در ایام تعطیلات بدون هیچ‌گونه وقفه به فعالیت خود ادامه داده و ساعات کاری آنها نیز از ۸ صبح تا ۲۴ افزایش پیدا کند.

دالوند ادامه داد: در راستای زنجیره سازی کالاهای اساسی نیز هیچ‌گونه مشکلی نداریم و ۳۳۰۰ تن شکر، ۴۲۰۰ تن برنج، ۲۸۰ تن گوشت منجد، مرغ منجمد ذخیره‌سازی و در حال توزیع بوده و هیچ‌گونه کمبودی در سطح استان نداریم.

وی با اشاره به ذخیره‌سازی میوه شب عید در استان، افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته پرتقال و سیب در استان ذخیره‌سازی شده و آماده توزیع در روزهای آتی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha